Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem nowy naa forum i nie moge sie odnalesc

 

aa wiec problem mam taki od wymiany uszczelki pod glowicą

Zrobiłem 500km i juz dolałem litr oleju

Co jest przyczyną tego ?

 

Pomocy


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spartolona robota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej wlany byl Mobil 5w40

Czemu uwazasz ze zla robota ?

Mozliwe ze moze turbina pobierac tyle oleju ?

Edytowane przez Bialadama

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem kto robil i jak ta wymiane

zajrzyj do turbo i IC czy tam jest olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniono:

*glowica

*Uszczelka pod glowica

*uszczelka kol 55

*Śruby glowicy

*filtr oleju

*filtr powietrza

*filtr paliwa

*Oleej silnikowy mobil 5v40

*plyn chlodzacy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nadal nie wiem kto i jak to zrobil

glowica nowa czy uzywana ??

czemu dali druga ??

auto kupiles uszkodzone czy stalo sie cos ze robiles glowice

jesli przed robota oleju nie bralo

to do mechanika i ma zrobic jak byc powinno

posprawdzac co i jak


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robił ja mechanik a Głowice zostala wyplanowana w serwisie w Krakowie

 

A zauwazylem ze plyn chlodzacy ze zbiorniczka ubywal i okazalo sie ze uszczelka pod glowica miala przedmuch miedzy 2 do 3 cylindrem i plyn chlodzacy przechodził do komory silnika i trzeba bylo robic remont

 

A mozliwe ze turbina bierze olej ? Bo na drugim i trzecim biegu jaak delikatnie dodam gazu to tak szarpie i gwizda a jak przycisne trochę mocnej gaz to juz normalnie:/(moze to oznaki ze turbo sie konczy?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak

mozliwe

jak i pare innych rzeczy

skoro zaczelo sie po remoncie

to zglos to mechanikowi

ktory to robil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pare innych rzeczy czyli co moze byc jeszcze ?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy chcesz całą listę usterek możliwych dostać?

Zapomnij, daj jakieś wskazówki.

Nie takie suche, jak dałeś.

Jest olej w IC?

Rusz tyłek i sprawdź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz jestem. W swieta nie kombinowwalem nic przy aucie.

 

A więc.

 

Tak jest olej w wężu i IC

plyn chlodniczy jest w zbiorniczku,

Turbo tak jak wspomniałem wczesniej tak jak by falowalo na drugim i trzecim biegu naa innych w porzadku (gdy deliktanie trzymam noge na gazie to szarpie a jak wcisne mocniej to nic sie nie dzieje)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez lipisz
      Witam mam problem z błędem P03080-08 ( z opcoma)wymieniłem wszystkie świece dałem tez nowy moduł i dalej wyskakuje po rozgrzaniu auta kluczyk znika i pokazuje się po zgaszeniu nie wiem co jeszcze sprawdzić .
    • Przez Gryceq
      Witam,
      Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet.
      Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje.
      Help co robic?
    • Przez Sedit
      Witam. Mam problem z vectrą. Odpala, lecz po chwili gaśnie. Ale może zacznę od początku.
       
      Po dość kosztownych przeżyciach z astrą, postanowiłem zmienić samochód. W moje ręce trafiła za grosze ów wspomniana vectra. Za grosze, gdyż miała problem, z którym nie mógł sobie poradzić zakładowy mechanik. Otóż z silnika uciekała woda. Kilka dni później zlokalizowałem wyciek. Przerdzewiał korek serwisowy w bloku silnika (tak to się nazywa?). Po wymianie, skręceniu silnika do kupy, ustawieniu rozrządu i podłączeniu wszystkiego przyszła chwila prawdy. Uruchomienie samochodu. Odpalił, ale po chwili zgasł. I tak się dzieje do chwili obecnej.
      Błędy:
      p0400
      p0380
      Po podłączeniu komputera zauważyłem coś ciekawego. Gdy ciśnienie na CR osiągnie 20Mpa samochód odpala, zaś gdy przekroczy 150Mpa gaśnie. Po odłączeniu czujnika ciśnienia na CR, samochód odpala i działa ciągle, ale brzmi jakby miał przestawiony rozrząd. Sprawdziłem, jest ustawiony dobrze. Teraz jestem w kropce. Co mogłem zepsuć, co źle podłączyć? Może zawór na CR?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.