Gość mariusz1415 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 No to jeszcze sprubuje cos załatwić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656397 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Kompresja ok, okolice 15-17 to stan normalny dla zdrowego silnika. Bardziej martwi mnie różnica między 1 a 3 cylindrem. 18,2 a 16,5 to spory rozstrzał. Ja bym zmierzył jeszcze na zimnym, będzie chyba nieco wiarygodniej. Rozumiem, że przekaźnik pompy paliwa wyjęty podczas pomiaru?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656408 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz1415 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 To jutro na zimnym jeszcze sprubuje. Co może być winne że taka różnica jest? Przekaźnika nie wyjmowałem bo nie wiem który,bezpiecznik wyjąłem ze skrzynki w komorze silnika od pompy paliwa i bez niego auto nie odpaliło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 bezpiecznik wyjąłem ze skrzynki Starczy. Chodzi o to, żeby pompa nie podawała paliwa Co może być winne że taka różnica jest? 1. Uszczelka głowicy 2. Wypalone zawory 3. Zjechane lub zapieczone pierścienie To takie najbardziej spotykane...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz1415 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Idzie jakoś dojść do tego co dokładnie jest winne z tych 3 puntów bez rozbierania?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Jedynie pierścienie. Zrobić próbę olejową.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz1415 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Na tych dwóch co jest mniej? Czyli wlac trochę oleju tam gdzie świeca i od razu krecić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Do cylindrów w których stwierdzono zbyt niskie ciśnienie sprężania, wstrzykuje się niewielką ilość oleju silnikowego (5 ml) i ponownie mierzy ciśnienie. Próbę olejową robi się według metodyki: Wlewać bezpośrednio przed pomiarem (30 sek.) oddzielnie do każdego cylindra po 5 ml oleju silnikowego (takiego jaki jest używany w silniku - oczywiście świeżego). Utrzymujemy powtarzalności przez m.in. systemowy pomiar (najpierw pomiary 1,2,3,4.. cylindra na sucho potem pomiar z olejem w tej samej kolejności). Dla jasności: Nie "pierwszy cylinder od akumulatora" tylko cylinder 1, 2 itd a kolejność liczy się od rozrządu, czyli ten pierwszy od akumulatora jest cylindrem 4. Poczytaj trochę na necie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz1415 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Mam pomiary na zimno: 1 cylinder od rozrządu: 18,2bar 2 cylinder: 15,5bar 20,5bar po próbie olejowej 3 chlinder: 18,3bar 4 cylinder: 18,3bar Co o tym sądzicie? Pierścienie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) We wszystkich robiłeś próbę olejowa.?Czy tylko w drugim. Według mnie na drugim możesz mieć UPG bo pisałeś że twardnieją ci węże od układu chłodzącego. A pozostałe masz chwycone nagarem pierścienie. Edytowane 28 Grudnia 2016 przez adam1954 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78803-twarde-w%C4%99%C5%BCe-ch%C5%82odnicy-astra-h/page/3/#findComment-656471 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.