Skocz do zawartości

Podczas jazdy wyrwał się tłumik z silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Autor musi sie zdecydować co się rozwaliło, Bo jezeli z16xe to ten silnik posiada dwie sondy i jezeli problem byłby z katem, ecu zapewne by to zauwazyło, i wywaliło checka.

 

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Pewnie był problem i pewnie kontrolka świeciła.Ilu jest takich użytkowników dla których świecenie kontrolki nic nie znaczy bo auto jeździ.

Dopiero gdy stanie to jest lament

 

Gość Kapiszonowiec

Autor musi sie zdecydować co się rozwaliło, Bo jezeli z16xe to ten silnik posiada dwie sondy i jezeli problem byłby z katem, ecu zapewne by to zauwazyło, i wywaliło checka

 

 

Na zdjęciu dokładnie zaznaczam co się oderwało(katalizator od kolektora) od czego aby nie było już wątpliwości. Kontrolka silnika zapalała się przy dłuższej jeździe powyżej 3 tyś obrotów. Komputer nic nie wykrywał(nie było też zapisanych błędów) dwa dni się nie świeciła i jadąc na 5 biegu, w okolicy 130 km/h czuć było że coś jakby się zbierało, nie było mocy, był taki narastający dźwięk jak by rzeczywiście był zapchany tłumik, no i pierdykło.

Dodam też że od tygodnia (bo tyle te autko mam) czuje z nawiewów spaliny

post-43671-0-46325300-1483832475_thumb.jpg

Edytowane przez Kapiszonowiec

 

palila sie kontrolka bledy byc musza

nie ma ze sie pali i bledow brak

same spaliny, ktore czules, to juz znak, ze cos nie tak

a Ty jezdziles tak tydzien !!!

kupiles auto z usterka ktora olales

teraz masz

 

Dobra, nie ma go co teraz objeżdżać. Raz że po ptokach, dwa że się przyznał.

IMHO wygląda mi to na zapchany kat/tłumik. Była nieszczelność na korektorze, i póki kat był jako tako drożny to jechał. Teraz już nie wytrzymał o poszło. Pewnie na początku jakaś mała nieszczelność była którędy mogły spaliny jeszcze uchodzić.

Zostaje naprawić, sprawdzić co jest zatkane, a wtedy pewnie wyjdzie co jeszcze jest do roboty.

 

With mobilephone sent.

 

Kapiszonowiec ja bym wymieniał cały wydech .ale jeszcze niech ci mechanik sprawdzi działanie sond.

Z tą wełną w tłumiku miałeś prawo nie wiedzieć przy zakupie że z wydechem coś nie tak.U mnie na tylnym tłumiku na zewnątrz żadnych śladów rdzy a w środku pustka.

Edytowane przez adam1954

 

Gość Kapiszonowiec

Jak pojechałem na komputer to kontrolka już się nie palila i zapisanych błędów nie bylo. Wcześniej był temat sterownika że to może przez to, albo cewki. Sterownik OK s cewka wymieniona i blad już się nie pokazal. Nikt chyba nie wpadł na to że to może być tlumik lub katalizator

 

Właśnie u mnie było też w ten deseń.

Też bym tego nie zauważył. Żadnych przydławień,silnik pracował dobrze.Ale przez przypadek po ostrzejszej jeździe Merivką stanąłem tyłem do garażu i po jego otwarciu obracam się do auta a tam farfocle z rury wydechowej dyndają .Najpierw pomyślałem że jakieś łebki mi do rury coś wsadziły.Ale gdy zacząłem wyciągać owe farfocle to już wiedziałem co mnie czeka.U mnie prócz kata cały wydech wymieniłem.

Edytowane przez adam1954

 

Kapiszonowiec - prawdopodobnie ciebie też czeka wymiana oprócz kata układ wydechu.

Nie zrobisz teraz to za chwilę się odezwie - przynajmniej zredukujesz koszt wjazdu do mechanika.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności