Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 W Twoim przypadku olej leci miedzy glowica a wtryskami. Sprobuj dociagnac sruby z lapami trzymajacymi wtryski( oczewiscie dostaniesz sie do nich po zdjeciu pokrywy walka rozrzadu). Witam Dziekuję za odpowiedź. Mam jeszcze nowy problem (chyba związany z moim pierwszym problemem). Wczoraj przestało mi działać turbo . Jakiś czas temu dowiedziałem się , że mam mały "wyciek z intercoolera". Mechanik ciągle nie miał czasu i tylko mi mówił ..jutro, jutro... powiedział mi żebym się nie przejmował bo to nic takiego, najwyżej stracę moc. No i straciłem wczoraj.... :< Myślałem, że ten "wyciek z intercoolera" to wyciek płynu chłodniczego. Dzisiaj się dowiedziałem (dzięki zeusmobil ) że tam jest powietrze a nie płyn, a wyciek to oznacza wyciek oleju. Wracając do mojego pierwszego problemu (zachlapany przód silnika) to czy w tych okolicznościach może być tak, że olej cieknie nie z "głowica/wtryski" tylko z tego czarnego kółka przy rurze do/z (?) turbiny, widocznego na zdjęciu w poście powyżej - pierwsza fotka : po prawej stronie nad zieloną jedynką? Co to za część to kółko? Tam jest właśnie najbardziej zachlapane. No i co z tym turbem teraz? Wcześniej to powyżej 2500 obrotów dostawał samochód kopa i słychać było lekki gwizd. Teraz nie ma kopa i też nie słychać gwizdu. Co o tym wszystkim sądzicie? Tak mi się to wszystko razem jakoś zbiera do kupy - zachlapany przód olejem, "wyciek z intercoolera", brak kopa....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-285732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam. Ja mam pytanie odnośnie astry g 1,7dti 68 km- mianowicie czy ktoś wymieniał uszczelkę pod miską olejową ? Podobno jest z tym problem cały przód trzeba demontowac (zawieszenie przednie)?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-285443 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Witam Mam podobny problem-w silniku 2.0 diesel 82KM. po szabelce widzę jak olej znika. Motor nie dymi,płyn jest OK,wysieku z silnika brak ?:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-279609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Motor nie dymi,płyn jest OK,wysieku z silnika brak Możesz go mieć w baku i dlatego nie zauważasz tego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-279584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymik Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Jeśli chodzi o mój problem przez który zacząłem ten temat, to jeździłem z tym i chciałem poczekać do wymiany rozrządu i rozebrać silnik. Jednak nie doczekałem się - w trasie nagle zaczęła migać kontrolka silnika oraz zaczął on bardzo nierówno pracować. Okazało się to co przedstawił Bzykacz6665 na swoim zdjęciu: http://img50.imageshack.us/img50/4452/s6002286rh3.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-277446 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamus Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Witam! Koleżanki i koledzy, w astrze mojej ciotki 1,6 8V zaczęło brać olej.. Silnik stracił moc, po pewnym czasie pojawiło się masełko pod korkiem, jak się odkręci korek to dmucha przez niego... Majster powiedział, że to pierścienie, bo ciśnienia też nie trzyma... Pytanie moje brzmi: czy ktoś wymieniał pierścienie i ile to kosztuje, czy wymienia się jeszcze jakieś uszczelniacze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-266605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymik Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Adamus, Same pierścienie kosztowały 184zł. No i do tego jeszcze robocizna - ja robiłem z pierscieniami jeszcze cały rozrząd, więc sama robocizna przy tych rzeczach kosztowała 250zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-266571 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamus Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Podziękował za odpowiedź! Mam nadzieje, że u ciotki też tymi kosztami się zamknie bo majster coś gadał o 700-800 zł... [ Dodano: Czw Maj 22, 2008 19:40 ] a jak sie wymienia pierścienie to trzeba jeszcze przecież wymienić UPG.......?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-266536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Adamus, Same pierścienie kosztowały 184zł. No i do tego jeszcze robocizna - ja robiłem z pierscieniami jeszcze cały rozrząd, więc sama robocizna przy tych rzeczach kosztowała 250zł. ja wymieniłem silnik po takim czymś bo rysy na cylindrze są ogromne i wymiana pierścieni nic nie da. A mam pytanko, na którym cylindrze Ci się to stało na 4 od rozrządu? bo jeśli tak to potwierdzisz moją tezę o wadzie w konstrukcji tego silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-266277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymik Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 na którym cylindrze Ci się to stało na 4 od rozrządu? bo jeśli tak to potwierdzisz moją tezę o wadzie w konstrukcji tego silnika Nie wiem...ale chyba nie 4....chyba 3. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/5/#findComment-266188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.