holcu Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Powinno już działać, chyba podczas tworzenia działów przez nieuwagę uprawnienia moderatorom zostały odebrane. Dopiero teraz wyszło, gdyż załączniki często się nie pojawiają na forum. Sorki za problem daj znać czy wszystko działa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/3/#findComment-666236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Czy ktośa ma pojęcie co daje ta regulacja i na co ma wpływ   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/3/#findComment-666286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Załącznik działa. Z tego co widzę może to być właśnie regulacja zakresu podciśnienia. Albo działa na zasadzie przymykania otworu podciśnienia albo na zasadzie regulacji sprężyny przeciwstawnej rdzenia. Regulacja powinna odbywać się jak już pisałem wcześniej przy udziale oprogramowania (np opcoma). Po każdej delikatnej regulacji należy odczytać logi dynamiczne by w razie czego dokonać korekty. Zarówno przy EGR jak i turbinie zasada działania jest podobna a sama regulacja jest bardzo pracochłonna. Warunek że te urządzenia działają prawidłowo i ciśnienie z pompy vacum jest prawidłowe. Jeśli dobrze rozumuję, to przy zaworze od turbiny wkręcenie śruby spowoduje wyższe ciśnienie doładowania. Przy zaworze EGR jest podobnie z tym że trzeba sprawdzić czy wkręcenie śruby nie spowoduje zmniejszenia przepływu lub jego zwiększenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/3/#findComment-666377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 to jakas fabryczna nastawa. Nic tym sie nei reguluje. Tylko mozna tym pogorszyc sprawe. nie tym sie reguluje dolaodwanie turbo tylko softem. Jelsi chce ECM b tam ma w mapie zapisane np 1.85 bara to ile bys niekrecil srubka to tyle musi dostarczac turbo. Bedzie za duzo to ecm wywali przeladowanie i mamy NOTLAUF.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/3/#findComment-666380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Racja. Fabrycznie to fabrycznie. Jednak jeśli już tym pokręcił i rozregulował to musi ustawić na nowo. Co do regulacji ciśnienia doładowania można to robić poza ECM, które ma za zadanie dożyć do uzyskania warunku wartość zadana = wartość zmierzona. Ma to sens jeśli tej równości w naturalny sposób ECM nie jest w stanie osiągnąć. Robiłem to więc wiem że to możliwe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/3/#findComment-666391 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Mam jeszcze jedno pytanie czy ten zawór badzie pasował od np. 2.2 cdti bo jest podobny kostka ta sama. Pytam bo mam właśnie od 2.2 cdti tylko pytanie czy tak samo działa. A no i ten już tej regulacji nie ma. Proszę tylko o fachową odp.kogoś kto ma pojęcie o tym a nie przypuszcza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/3/#findComment-668160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) nikt nie bedzie wiedzial na sto procent. nikt nie dlubie nie kombinuje w oplach to nie VAG by dlubac. Tam sie tak robi. Tam sei wklada Map sensor i 4 barowe i nawet przerabia z ukladu podcisnieniowego na czysto elektryczny. wydaje mi sie z epowinien dzilac. Ja zamienialem takie elektrozaworki w vagach i nawet niekotre z opla dzialaly tak samo jak te vagowskie. Wazne jest na jakim napieciu sa wysterowywane i tylko tyle w zasadzie. czyli czy 12 V czy 5V Edytowane 6 Maja 2017 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/3/#findComment-668162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.