Gość mati55 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Jak ktoś nie ma dużej wprawy to może źle odczytać wskazania multimetru. To znaczy? Zakres 200 Ohm wskazuje wartość 1, dla zakresu 2000 Ohm jest tak jak mówie ok. 590 Ohm - sprawdzałem kilkukrotnie. Pytam bo może coś faktycznie źle mierzę ale jak inaczej? Minus z masy samochodu, + z góry świecy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-682411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigniew_kujawski Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 świece różnią się też skokiem gwintu !! U mnie mechanik 'wkrecił' nie właściwe Pozdrawiam Z.K.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-682420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mati55 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 świece różnią się też skokiem gwintu !! U mnie mechanik 'wkrecił' nie właściwe Pozdrawiam Z.K. W tym przypadku katalogi producentów wskazują na jeden wymiar: M10 x 1,0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-682432 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Zakres 200 Ohm wskazuje wartość 1, dla zakresu 2000 Ohm jest tak jak mówie ok. 590 Ohm odczyt na zakresie 200 jest prawidłowy, zobacz też jaki pokaże wynik gdy masz zwarte końcówki miernika. Chyba że to 1 jest też gdy miernik jest niepodpięty co oznacza pomiar poza zakresem. Kable też mają jakąś niewielką oporność. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-682455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigniew_kujawski Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) W tym przypadku katalogi producentów wskazują na jeden wymiar: M10 x 1,0 No popatrz, a ten 'mechanik' sie zaparł i zrobił po swojemu. a właściwie .Świece, które po kilku latach sam wymieniałem, to był horror: gwint wystawał na około 6-7mm; ukręciły sie , bo były, tak zaklejone zasadzą. Potem rozwiercanie po kawałku,gwintowanie wnętrza świecy i próby wyciągnięcia. Na koniec tulejowanie. No i cały czas pilnowanie, żeby nic nie wpadło do silnika. Pamiątkowe fotki - tą mniejszą nie było za co już chwycić, lałem preparaty, zwiercałem, lałem, czekałem i ... wkońcu kompresją silnika wyrzuciłem. Napisałem jako rzecz która trzeba przypilnowac. Pozdrawiam Z.K. Edytowane 12 Grudnia 2017 przez zbigniew_kujawski   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-682551 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mati55 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 odczyt na zakresie 200 jest prawidłowy, zobacz też jaki pokaże wynik gdy masz zwarte końcówki miernika. Chyba że to 1 jest też gdy miernik jest niepodpięty co oznacza pomiar poza zakresem. Kable też mają jakąś niewielką oporność. O wartości 1 pisze w rozumieniu przekroczenia zakresu pomiarowego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-682552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Zdejmujesz przewód ze świec przed pomiarem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-682561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mati55 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Tak. Dodatkowo świece były całkowicie zimne, samochód nie odpalany przed pomiarem minimum 2 dni   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-682562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mati55 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 No to niezły cyrk.. Świece wymienione ale sprawdzająć poprzednie (BOSH) opór po wykręceniu jest tak jak nowe czyli w granicach od 0.6 do 0.8 Ohma... Test el. wykonawczych i test przekaźnika swiec żarowych nawet po zmianie świec na nowe wywala błąd P1635... Różnicy na nowych świecach nie widzę. Sprawdzająć stare świece grot w nich początkowo pali się tylko 0,5 centymetrowy, z czasem rozpala się bardziej choć z opoźnieniem. Na MAXGEARowskich trzeba poczekać chwilę dłużej aby się żażyły ale wtedy już są w całości czerwone na grocie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-683272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Powinny się grzać na sa samym czubku na początku a potem rozgrzewać dalej. W Tisie ten błąd ma 3 opisy za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego-zwarcie otwarty obwód -zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie błąd ogólny obwodu - uszkodzona regulacja czasu żarzenia Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81712-problem-z-podgrzewaniem-%C5%9Bwiec-dziwny-czujnik-y20dth/page/3/#findComment-683273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.