Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z odmą ostatnio mi się zapchała i wywaliło wężyk gumowy po prostu go rozsadziło bo był stary i sparciały wymieniłem go i wyczyściłem odmę ile mogłem drutem z szmatą po tygodniu jazdy po mieście ok 25 km na raz wywaliło mi korek wlewu oleju znów odma była zapchana przeczyściłem ją auto pojechało w trasę 3 razy po 100 km po tygodniu jazdy po mieście 15 km na raz postanowiłem zajrzeć do odmy i okazało się że znów jest zapchana prawie całkowicie.Płynu chłodniczego nie ubywa remont silnika był robiony 3 miesiące temu oleju nie bierze ani grama. Termostat wymieniony temperatura między 80 a 90 więc niedogrzanie silnika chyba nie wchodzi w grę. Olej mam zalany Castrola 15w40. Ktoś ma jakieś pomysły co może być tego przyczyną że tak szybko się zapycha?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Olej mam zalany Castrola 15w40. Ktoś ma jakieś pomysły co może być tego przyczyną że tak szybko się zapycha?

 

 

Po remoncie silnika lejesz 15W ?

5W dla twojego silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Po remoncie silnika lejesz 15W ?

5W dla twojego silnika

Mechanik stwierdził żeby nie zmieniać skoro był taki wcześniej lany i taki mi zalał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to niezłego masz mechanika.

Po co był w takim razie remont robiony i co było robione w ramach tego remontu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głowica i jakieś uszczelniacze nie znam się za bardzo.

 

No to niezłego masz mechanika.

Po co był w takim razie remont robiony i co było robione w ramach tego remontu?

Silnik brał dużo oleju i stracił trochę moc.Głowica i jakieś uszczelniacze nie pamiętam co jeszcze bo nie znam się za bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli brał olej to po remoncie powinien zmienic olej na przy najmniej 10W.

Gdy była ściągana głowica a brał olej i to dużo to porządny mechanik powinien też wymienić pierścienie.

Ale cóż ci można doradzić jeżeli nie wiesz co dokładnie ci robił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli brał olej to po remoncie powinien zmienic olej na przy najmniej 10W.

Gdy była ściągana głowica a brał olej i to dużo to porządny mechanik powinien też wymienić pierścienie.

Ale cóż ci można doradzić jeżeli nie wiesz co dokładnie ci robił?

Pierścienie też wymieniał. To zmienić olej na inny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie po to się robi remont silnika aby potem zalewać go gnojówką.

Ale masło w odmie w tych warunkach pogodowych będzie prawie zawsze.

W większym lub mniejszym stopniu.

Ja mam 5W i też mam trochę masła.

Ale zawsze staram się kończyć jazdę zagrzanym silnikiem do temp. roboczej.

Czasem gdy mam przejechać z pod bloku do garażu to robię rundkę kilkukilometrową aby silnik dostał temp. optymalnej aby wilgoć zdążłyła odparować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy powinienem wymienić olej na chociażby półsyntetyk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem na 5W40 ale docelowo.

Wcześniej na 10W40 aby delikatnie wypłukać cały szlam z 15W

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.