Skocz do zawartości

Sprzeglo Bertone 2.2 147KM


Gość Referee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Jest to mój pierwszy post na forum także jeżeli w nieodpowiednim miejscu umieszczam ten post Proszę o przeniesienie. Przymierzam się do kupna Bertone 2001r. 2.2 147KM. Przy jeździe próbnej przy ruszaniu lekko minimalnie stukało pod pedałem sprzęgła, natomiast wszystkie inne biegi były zmieniane normalnie, płynnie. Ostatni raz takie wrażenie miałem gdy jechałem samochodem w którym było sprzęgło do wymiany. Natomiast tutaj pukało delikatnie, dosłownie minimalnie a w samochodzie w którym jechałem z rozwalonym sprzęgłem cały czas na każdym biegu a tu tylko na pierwszym. Nie jestem mechanikiem i nie znam się aż tak na motoryzacji. Drugim problemem jest to że pierwszy bieg ciężko jest wyczuć,ciężko wrzucić. Czy to możliwe aby skrzynia była uszkodzona od tego sprzęgła? Chciałbym abyście przybliżyli mi ceny wymiany sprzęgła oraz ewentualnie wymiany skrzyni. Szukałem na forum, grzebałem w starszych postach ale nie mogłem nigdzie znaleźć. Auto do kupienia w okolicach 7 tysiecy, generalnie na kupno mam w granicach 8.5 tysięcy także lepiej kupić i ewentualnie naprawić czy szukać czegoś w granicach 8.5 ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krynikon

Z takim budżetem Kupisz zadbaną Astrę od pierwszego właściciela. Nie spiesz się, obserwuj rynek olx, allegro i czekaj aż się pojawi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Auto do kupienia w okolicach 7 tysiecy, generalnie na kupno mam w granicach 8.5 tysięcy także lepiej kupić i ewentualnie naprawić czy szukać czegoś w granicach 8.5 ?

Skoro się nie znasz za bardzo na samochodach to odpuść sobie to autko - ale to jest moje zdanie ty zrobisz jak uważasz.

Kolega w poście powyżej dobrze radzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach