Gość Kacper Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Podciśnienie pod nogami pasażera jest Więc to nie w komorze silnika jest problem z wężykami. Ja testowałem kiedyś zasysając powietrze z przewodu który zasila przełącznik nawiewu. A następnie przełączałem go słuchając czy klapki reagują.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sergeimoskva Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Hi! schemat podłączenia Vacuum, przełączanie,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 .Przy pokrętłach regulacij nie znalazłem czarnej rurki.Prosze o wyjasnienie bo musze wymienic cały układ . Czarny wężyk przechodzi w fioletowy I jeszcze widok przełącznika kierunków nawiewu od spodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kenrag Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam Dodam coś do tematu. Chodzi o "rozgałęźnik z zaworkiem zwrotnym", którego u mnie nie było, kiedy kupiłem Sintrę. Oczywiście nie działało kierowanie nawiewem. Na początku nie wiedziałem dlaczego i o co chodzi, ale poczytałem i dowiedziałem się, że brak jest właśnie słynnego: "rozgałęźnika z zaworkiem zwrotnym". Czyli tego: Z braku laku zrobiłem coś takiego, które służyło mi 2 lata a teraz udało mi się na szrocie dostać "właściwy rozgałęźnik". Wykonałem to bez użycia kleju :-) A są to stare pisaki córki (2-3 szt.), odpowiednio docięte i zaworek od dętki rowerowej. Pozdrawiam Krzysiek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Gratuluję pomysłowości. Współczuje córce <żarcik>   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pelczynski Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Witam mam problem w sinterce 2.2 dti wyswietla się błąd ; P1590 - Za słabe wejście sygnału pracy silnika (04) - Obecny znika i dasię usunąć po odpaleniu ??????   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Witam - szukasz może tego tematu ? http://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wejscie-sygnalu-pracy-silnika/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pelczynski Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Tak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elfyn Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Może Mi ktoś podać stronę na której pokazane są zamienniki płytki od regulacji prędkości nawiewu , tej koło wentylatora , ponieważ nie mogę jej znaleść. Dzięki i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Możesz jaśniej o jaka płytkę pytasz. Czy to klapka zamykająca obieg czy pytasz o kratki nawiewów. Zapodaj foto jak możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.