Skocz do zawartości

Problem z regulacją prędkości nawiewem - Sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

jak wyjac schowek bo ostatnio zaczalem sie do neigo dobierac to sie tylko obluzowa bo odkrecilem 2 sruby

Od spodu widziałem dwie i dwie jak otworzysz schowek - ale to na inny temat ( w razie potrzeby załóż temat :wink: )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek1986

ogarnalem:D

ktos tak porzelaczal ze rozdzielacz z zaworkiem nei byl do niczego podlaczony jak wspominalem

a do trojnika od regulacji i z kolektora natomiast laczacy trojnik z rozdzielaczem wogole nei istnial

rozpiolem wszytsko polaczylem zgodnie z pomoca Kacpra i smiga! dziekowac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam. może mi ktos coś podpowie? parują mi szyby od strony pasażera przednia i boczne, z obu stron dmucha z taka samą siłą filtr kabinowy nowy, z filtrem i bez niego dzieje się to samo. szyby są też zaparowane jak jest pasażer i bez pasażera. szukałem czy podłoga mokra sprawdzałem chyba wszelkie mozliwości. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jedna z bolączek Sintry - nie najlepsza wentylacja.

Sprawdź też czy nie masz włączonego obiegu wewnętrznego.

U mnie nawet latem w pochmurne dni, z kompletem pasażerów potrafią zaparować szyby.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość Piotrek_sieradz

przeczytałem 2 razy cały wątek.

 

błagam błagam wytłumaczcie jak idiocie jak naprawic te podcisnienia.

 

jutro po robie foty wszystkich węzyków jakie widac pod maską.

 

siedze na zwolnieniu to moze by co człowiek grzebną

Edytowane przez Piotrek Sintra MV6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki Twojego silnika już mam :-)

 

 

sam39041.jpg

Na czerwono zaznaczyłem trójnik , który wrysowałem w schemacie mojego autorstwa kilka postów wcześniej.

Sprawdź czy jeden z wężyków idzie do kolektora ssącego, drugi w stronę nadkola lewego a trzeci podpięty jest pod zaworek zwrotny, jak na fotce niżej ( sądze że w sintrze 3.0 jest też taki sam)

 

image0099r.jpg

 

ps.

na stronie 4 tego tematu wygasły moje fotki ale już wrzuciłem ponownie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrek_sieradz

ha Kacperczak przyjacielu naprawiłem.

 

teraz wszystko ładnie sie przestawia co prawda na zimnym troche lepiej wieje ale nie jest to tak znacząca róznica zeby cos płukac czy wymieniac.

 

ponizej fory gdzie było wypięte

 

post-30779-0-39580800-1364409385_thumb.jpg

post-30779-0-36303900-1364409395_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności