Skocz do zawartości

Co daje aktualizacja softu w Astrze H


Rekomendowane odpowiedzi

Czy mogę mieć aktualizację oprogramowania softu jak mam auto z 2004 roku Astre H 1.6 Z16XEP twinport ? Co daje aktualizacja softu i czy tylko to mogę zrobić w aso? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś ArKos pisał że spowalnia wywalanie błędów.

Zmienia czułość (zakres) parametrów pracy czujników przy jakich przekroczeniu wywali błąd.

Usuwa niektóre urządzenia z procesu odczytywania przez sterownik.

Ale co u ciebie daje to mądrzejsi się wypowiedzą.

 

Może to zrobić mechanik który ma Techa (zarejestrowanego -legalnego)i Tisa i umie z niego korzystać.

 

I lektura do poczytania

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tylko w tym ASO co chcę to zrobić to nie mają Techa ani Tisa tylko  jakiegoś na G...  tylko zapomniałem całej nazwy. 

 

Ale czy  może wyeliminować szarpanie ? Znaczy mi w aso powiedzieli że polepszy kulturę pracy, mniejsza spalanie tylko oni tak mogą xxxxxxx bo chodzi o kase a jak jest naprawdę ? 

 

 

Przeczytaj regulamin odnośnie pisowni 

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież sama nazwa ASO mówi za siebie .

Oni muszą mieć sprzęt który może robić aktualizację.

Mechanicy nie wszyscy 

Zmniejszy kulturę pracy bo wprowadzą inne parametry po tym jak inni uzytkownicy zgłaszali problemy.

Więc GM w reakcji na to wprowadza zmiany.

 

 

Szarpanie to trzeba zdiagnozować od czego jest .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, adam1954 napisał:

Przecież sama nazwa ASO mówi za siebie .

Oni muszą mieć sprzęt który może robić aktualizację.

Mechanicy nie wszyscy 

Zmniejszy kulturę pracy bo wprowadzą inne parametry po tym jak inni uzytkownicy zgłaszali problemy.

Więc GM w reakcji na to wprowadza zmiany.

 

 

Szarpanie to trzeba zdiagnozować od czego jest .

 

Problem szarpania / "dławienia się" auta silnik Z16XEP 1.6 twinport 2004 rok 105KM. Szarpanie przy ruszaniu, jazda w korku, przy dodawaniu/odejmowaniu gazu, przeważnie niskie obroty. Brak błędów !
Co zrobiłem przy aucie: 
- czyszczenie przepustnicy
- adaptacja przepustnicy 
- czyszczenie przepływomierza
- wymiana świec na oryginalne GM 
- miałem podmianę cewki, a obecna i tak wygląda jak nówka sztuka 
- ostatnio czyściłem zawór egr ( który był zasyfiony ale bez przesady ) 
- miałem podłączany 2 razy komputer z czego jeden to op-com gdzie były sprawdzany egr, klapy.

 

I słyszałem że wgranie nowego softu by coś dało ;/ 

 

Ewentualnie co jeszcze sprawdzić  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same błędy to nie wszystko.

Trzeba by znaleźć mechanika który zrobi logi z pracy silnika podczas tego szarpania.

I wtedy patrzenie po parametrach czujników sprawdzać wszelkie anomalia.

Co nie znaczy że wgranie nowego wsadu nie pomoże.

Może akurat.

Ale ja bym najpierw sprawdził co wyżej.

Czyli jak się zachowują sondy, przepływka i pozostałe czujniki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności