rafalgrzegorz Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Kolego Coven - przepraszam za edycje twojego postu i częściowe wymazanie. Chciałem tylko dopisać uwagę co do wd -   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693354 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 1 godzinę temu, Coven napisał: PS. WD-kiem też nasmaruje te łożyska? Na upartego to trochę je przeczyści. Ale smar silikonowy ma dużo lepsze smarowanie. Więc spróbuj jak ja robiłem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Coven Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 No nie da rady... ...tej wtyczki wyciągnąć. Niby ten plastik od strony samochodu jest luźny i rusza się na boki, ale mam wrażenie, że te przewodu są w środku zespawane, coś je trzyma. Odkręciłem silniczek od spodu obudowy i też nie ma jak go wyjąć, bo kabel trzyma, a przydałoby się i do smarowania i do wyczyszczenia (parę dodatkowych liści wyleciało). Ma ktoś jakieś porady?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693365 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 To obetnij ten brązowy i czerwony a potem je połączysz na uniwersalnych konektorach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693366 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Ja tak patrze na tą wtyczkę i raczej ją można rozpiąć ale trzeba podważyć spinkę w kostce - na fotce zaznaczono strzałką.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693368 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Ja ją rozpinałem bez większych problemów. Ale bo to wiadomo co ktoś kiedyś tam majstrował?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Coven Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 (edytowane) Dzięki za instrukcję, spróbuję obciąć. Jeszcze jedna rzecz - nawet jak to obetnę, to nie uda mi się silniczka z obudowy wyjąć, bo z tyłu niej te kable ściśle przylegają do takiego gumowego stożka, który to trzyma przy obudowie. Co z tym zrobić? o.0 @rafalgrzegorz Chciałbym aby to była spinka. Jest to zwykła szyna, którą się wsuwa przy obudowie wentylatora aby ktoś nogami o niego nie zaczepił (bez jego odpięcia nie dałoby rady tak go wysunąć na podłogę). Edytowane 6 Czerwca 2018 przez Coven   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Kurde nie pamiętam jak to wyjmowałem, bo wymieniałem cały silnik, ale to było ładnych kilka lat temu. Wypnij rezystor (ten w białej obudowie na foto). Być może po wypięciu z niego wtyczki wyjdzie cały przewód razem z tą czarną kostką.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693381 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Coven Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Kolejny problem. Wstrzymałem się jeszcze z jej odpięciem, bo chciałem jeszcze ją przetestować na dłuższym dystansie (miałem dzisiaj mały wyjazd). Jadę, odpalam 1-wszy bieg i nic, 2, 3, też nic, dopiero na 4 się włączyła i od razu zaczął się wydobywać smród, po czym szybko ją wyłączyłem (miałem otwarte okna więc nie wiem czy to dokładnie od niej). Jakoś chwilę potem zapaliła mi się kontrolka Check Engine i świeci do tej pory. Gdzieś rzuciło mi się w oczy, że rezystor jest do wymiany, gdy dmuchawa działa tylko na 4-rce, tak? Potem jak wracałem to po włączeniu nie było już tego smrodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693514 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Tak 4 bieg dmuchawy to bieg bezpośredni więc możliwe że zapach był z przegrzanego rezystora. A żeby nie było problemów - to szukaj oryginału lub używki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84041-corsa-c-smr%C3%B3d-z-nawiewu-przy-w%C5%82%C4%85czonym-obiegu-zamkni%C4%99tym/page/2/#findComment-693515 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.