Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego Coven - przepraszam za edycje twojego postu i częściowe wymazanie.

Chciałem tylko dopisać uwagę co do wd - 

 

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

1 godzinę temu, Coven napisał:

PS. WD-kiem też nasmaruje te łożyska?

 Na upartego to trochę je przeczyści.

Ale smar silikonowy ma dużo lepsze smarowanie.

Więc spróbuj jak ja robiłem 

 

No nie da rady...

 

...tej wtyczki wyciągnąć. Niby ten plastik od strony samochodu jest luźny i rusza się na boki, ale mam wrażenie, że te przewodu są w środku zespawane, coś je trzyma. Odkręciłem silniczek od spodu obudowy i też nie ma jak go wyjąć, bo kabel trzyma, a przydałoby się i do smarowania i do wyczyszczenia (parę dodatkowych liści wyleciało). Ma ktoś jakieś porady?

 

To obetnij ten brązowy i czerwony a potem je połączysz na uniwersalnych konektorach

395092147_2_644x461_kostki-zlacza-konektory-do-sterownikow-dc-hulajnoga-elektryczna-skuter-dodaj-zdjecia.jpg

 

Ja tak patrze na tą wtyczkę i raczej ją można rozpiąć ale trzeba podważyć spinkę w kostce - na fotce zaznaczono strzałką.

spinka.jpg

 

Ja ją rozpinałem bez większych problemów.

Ale bo to wiadomo co ktoś kiedyś tam majstrował?:D

 

Dzięki za instrukcję, spróbuję obciąć.

Jeszcze jedna rzecz - nawet jak to obetnę, to nie uda mi się silniczka z obudowy wyjąć, bo z tyłu niej te kable ściśle przylegają do takiego gumowego stożka, który to trzyma przy obudowie. Co z tym zrobić? o.0

 

@rafalgrzegorz

Chciałbym aby to była spinka. Jest to zwykła szyna, którą się wsuwa przy obudowie wentylatora aby ktoś nogami o niego nie zaczepił (bez jego odpięcia nie dałoby rady tak go wysunąć na podłogę).

Edytowane przez Coven

 

Kurde nie pamiętam jak to wyjmowałem, bo wymieniałem cały silnik, ale to było ładnych kilka lat temu.

Wypnij rezystor (ten w białej obudowie na foto). Być może po wypięciu z niego wtyczki wyjdzie cały przewód razem z tą czarną kostką.

 

Kolejny problem.

Wstrzymałem się jeszcze z jej odpięciem, bo chciałem jeszcze ją przetestować na dłuższym dystansie (miałem dzisiaj mały wyjazd). Jadę, odpalam 1-wszy bieg i nic, 2, 3, też nic, dopiero na 4 się włączyła i od razu zaczął się wydobywać smród, po czym szybko ją wyłączyłem (miałem otwarte okna więc nie wiem czy to dokładnie od niej). Jakoś chwilę potem zapaliła mi się kontrolka Check Engine i świeci do tej pory. Gdzieś rzuciło mi się w oczy, że rezystor jest do wymiany, gdy dmuchawa działa tylko na 4-rce, tak? Potem jak wracałem to po włączeniu nie było już tego smrodu.

 

Tak 4 bieg dmuchawy to bieg bezpośredni więc możliwe że zapach był z przegrzanego rezystora.

A żeby nie było problemów - to szukaj oryginału lub używki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności