Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Auto miało mega słabe hamulce (cud, że miało je w ogóle). Winna totalna korozja blaszek, klocki praktycznie stały. Klocki trzeba było młotkiem wybijać, blaszki wyrywać. Zakupione nowe klocki ze ślizgami,  rowki  wyczyszczone i teraz mam problem z montażem. O ile klocek zewnętrzny wszedł po lekkim przypiłowaniu, tak wewnętrzny zachowuje się jakby był za długi.  Nie będę go piłował, bo to jest jakby ze 2mm. Jest instrukcja, jak prawidłowo zamontować te blaszki razem z zabezpieczeniami (te w folii)? 

korozja hamulcow przod meriva.JPG

Meriva hamulce przod.jpg

meriva blaszki zabezpieczajace hamulcow.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały uchwyt hamulcowy odkręć .

Do imadła.

Wyjmij blaszki.

I w miejscu ich siedzenia pilnikiem albo brzeszczotem dokładnie wyczyść .

Tak aby po założeniu blaszek klocki wchodziły z luzem .

Nie na siłę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej, krok po kroku, każdy element ruchomy, ma być nasmarowany, każde miejsce po którym chodzi klocek, ma byc wyczyszczone do gołej blachy, hamulec to bezpieczeństwo = życie. Zrób raz i porządnie, poświęć więcej czasu. To nic nie kosztuje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadoma sprawa, te blaszki są specyficzne i trzeba było je odpowiednio obrócić bo mają ranty różnej wysokości i jeszcze pochylone. Na tylnych zaciskach już są dwie blaszki na jeden zacisk a nie 4 więc nie ma problemu. Teraz po hamowaniu awaryjnym zostają ślady po 4 zblokowanych kołach, więc git. Foto po reanimacji hamulców.

meriva.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, sportway napisał:

Na tylnych zaciskach już są dwie blaszki na jeden zacisk a nie 4 więc nie ma problemu.

 

I błąd.

Mają być 4 ale wszystko ma być dobrze wyczyszczone.

Teraz ci będą klocki latały i stukały.

Za chwilę będziesz pisał ze coś stuka i pomóżcie.

Jak robisz to rób porządnie a nie druciarstwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam mam pytanie czy taki zestaw wystarczy by wkręcić tłoczek  http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6386603927

Edytowane przez rom3o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gościu, marnujesz nasz czas.

Zobacz sam, co wkleiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem co wstawiłem tylko nie wiem czy akurat Do Merivy będzie odpowiednia końcówka, nie chce rozebrać zacisku i mieć zonka że nie pasuje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, wczesniej skierowało mnie w kosmos allegro, tera jest ok.

Ten zestaw podpasuje.

Nawet uboższy z jedną prawą pokrętką też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też widziałem suszarki do grzybów .

Teraz jest ok

 

 

Wcisnąć możesz nawet ściskiem stolarskim i kluczem do szlifierki katowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też widziałem suszarki do grzybów .
Teraz jest ok
 
 
Wcisnąć możesz nawet ściskiem stolarskim i kluczem do szlifierki katowej
Pewnie że można ale po co? Najtańszy zestaw kosztuje około 20zł, a przecież klocków nie wymieniasz co miesiąc więc takiego zestawu nie rozwalisz po jednym użyciu. Więc warto zainwestować

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się .

Ale patrząc z innego punktu widzenia że skoro się go używa raz na kilka lat.

To będzie leżeć .

Ale w sumie jest opłacalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Btw. Do tylnego zacisku idą po dwie blaszki na stronę tak jak pisał autor. Jest ona w kształcie "U"

klocki-hamulcowe-opel-astra-h-tyl-premium-zestaw-hamulcowy.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.