Skocz do zawartości

Singum 2.2 Direct problem z wejściem na obroty


Gość _Krzysiek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
zakupiłem Opla Signum 2.2 direct 2003r, ładnie zapalił wszystko okej, dojechałem do domu i na podwórku zapalił mi się check engine i zapala się kontrolka samochodu z kluczykiem. Samochód zapala przez troszkę dłuższe przytrzymanie rozrusznika, jak już odpali to chodzi ładnie równo, trzyma obroty nic nie skacze w silniku też nic nie słychać. Problem jest gdy się nagle wciśnie gaz w podłogę wtedy wchodzi na obroty stopniowo tak do 3,5k coś go przydusza i idzie dalej i znowu go przydusza. Macie jakieś pomysły ?

Odpinałem sonde wydaje mi się że bardziej go wtedy dusi.
Zerkałem na przepływomierz, jest czysty filtr powietrza to samo po odpięciu przepływomierza w sumie nie zauważyłem różnicy w pracy silnika, albo mi się wydaje. Widać że ktoś już coś robił z listwo cewką (tak to się nazywa?) w jednym miejscu nie ma śruby jest zerwany gwint prawdopodobnie :( , ma ktoś jakieś pomysły ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mysle zeby naprawic go jak malucha. Ikonki auta z kluczykiem sie pozbylem (nie zapala sie, nie swieci), troche mu lzej ale cos jeszcze mu dolega. Wlasnie szukam kogos kto by mial op coma w okolicy ale chyba nikogo takiego nie ma. Zdiagnozuje chyba zwyklym komputerem zobaczymy co wyskoczy ;)

@edit

wydaje mi sie ze zalewa go paliwo tak jak by nie nadazal spalac albo dostawal za duzo.

zobaczymy co powie doagnostyka

Edytowane przez _Krzysiek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podpieciu pod komputer wyplulo 1 blad 

P0403 - blad egr

egr sprawdzony multimetrem i faktycznie nie ma przejscia.

lecz problem pojawia sie gdy jade samochodem i na biegu 1-3 przy 3-4 tysiacach obrotow go blokuje i tak jak by nie pozwolilo pojsc dalej. Na biegu 4-5 nie sprawdzilem, nie mam takiej drogi zeby sie az tak rozpedzic. Pluje z tlumika tak jak by niedopalona benzyna. Moga to byc swiece?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytalem to EGR dziala pod obciazeniem badz przy stalej predkosci. Czyli wnioskujac z tego mozna zrozumiec to tak ze u mnie sie otworzyl i juz nie zamknal, na wolnych obrotach jest okej ale pozniej dostaje kijowa mieszanke i nie chce pojsc dalej z obrotami.

dobrze zrozumialem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrozum, że potrzebny jest opcom/tech2 albo inne coś, żeby popatrzyć w czasie rzeczywistym.

Dobrze zrozumiałem?

 

EDYTA

Samo brak przejścia/zwarcie o niczym nie świadczy, bo nie są spełnione warunki narzucone przez oprogramowanie.

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, _Krzysiek napisał:

Z tego co czytalem to EGR dziala pod obciazeniem badz przy stalej predkosci

 

 

Przy średnim i małym obciążeniu.

Nie myl z prędkością 

W pozostałych przypadkach ma być zamkniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności