Gość Wacha112 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Witam mam pytamie mam opla frontere 2.0 8v silnik c20ne mianowice chodzi mi o miske olejowa czemu jest taka duza kupilem silnik od opla calibry oznaczenia te same tam jest mniejsza miska i chcialem go zalozyc ale nie wiem czy musze zalozyc tą dużą miske czy moze zostac ta ma   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Jaką powinieneś mieć to sprawdź tutaj https://opel.7zap.com/pl/car/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Myślę, że spokojnie możesz założyć. Ja u siebie mam miskę z c20xe, też jest mniejsza od oryginalnej i spokojnie daje radę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wacha112 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 We frocie mialem ta dużą chodzi mi o to po co taka duza czy nie moze byc ta mniejsza z calibry to te same silniki sa czy jak zostanie ta mniejsza czy nie bedzie problemu ze wskaznikiem ciśnienia oleju calibra miala chyba kontrolke a ja mam kontrolke i wskazowke Mam caly silnik z calibry z miska poskladane i nie wiem czy jest sens zmieniac na ta dużą wtedy musialbym razem ze smokiem oleju zmienic ale po co w fronterze stosowano taka dużą dlatego moze ze jezdzi sie po duzych przechylach A calibra normalnie po drogach Jak sie zatrze gdzies na górkach moze oleju nie pociagnie jak bedzie gdzies przechylony czy nie.ma to znaczenia ????   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wacha112 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Do frontery A sport z silnikiem c20ne nie podejdzie miska inna np z calibry nie miesci sie przeszkadza przedni naped a jesli chodzi o miske z frontery to jest taka bo inna nie wejdzie a tej orginalnej nie mozna wyjac bez odkrecania poduszek silnika jeżeli silnik jest w ramie tzeba uniesc podnosnikiem silnik dopiero wyjdzie temat do zamkniecia pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) Dobrze, że napisałeś, co wyczaiłeś, teraz wszystko jasne. To c20xe wkładasz do frotki? Jeszcze gwoli wyjaśnienia kontrolki i wskazówki. Tą sprawę u ciebie załatwia czujnik cisnienia oleju. Edytowane 7 Listopada 2018 przez ja37   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wacha112 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) Zmienialem z calibry to ten sam c20ne ale trzeba wszystko caly osprzet zmienic mocowanie poduszek miska smok kolo zamachowe tylko kolektory zostaja te same a z cisnieniem tak jak mowisz czujnik jest inny niz w calibrze tez trzeba zalozyc ten co byl w frocie Edytowane 7 Listopada 2018 przez Wacha112   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.