Gość jacurys Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Witam forumowiczów. To co zauważyłem od ok. tygodnia postaram się streścić poniżej : - podczas gdy silnik chodzi na biegu jałowym na komputerze wskazanie spalania nie jest jednostajne. Cały czas zmienia się w zakresie od 0,4 do 0,7 litra. Bez klimy, włączonych świateł , nadmuchu. Zaczynajac jazdę na jedynce jest OK. Włączając drugi bieg i dodając gaz równomiernie wyczuwalne jest szarpanie auta ( mija ten objaw powyżej 3 tys obrotów. Czasami też pojawia się ten efekt na biegu 3 i 4 do 3 tys obrotów. Czy ktoś miał podobną sytuację i może podzielić się radą ?! ps. Ok. 8 tys km temu wymieniany był zawór SCV. Edytowane 26 Listopada 2018 przez jacurys   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85243-skacz%C4%85ce-spalanie-na-postoju-szarpanie-podczas-jazdymeriva-a-17-cdti-125-km-isuzu-z17dtr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Może zaworek od turbo. Może gruszka . Może pompa Vacum? Może EGR. Jednym słowem pełna diagnostyka na komputerze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85243-skacz%C4%85ce-spalanie-na-postoju-szarpanie-podczas-jazdymeriva-a-17-cdti-125-km-isuzu-z17dtr/#findComment-700294 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacurys Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Ok. Dzięki za odpowiedź. Podłączałem się chinolem op com ale brak komunikacji z ECU. Pewnie problem z firmware bo mam 1.70 a brak czasu na downgrade. Podjade na warsztat niech podepną.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85243-skacz%C4%85ce-spalanie-na-postoju-szarpanie-podczas-jazdymeriva-a-17-cdti-125-km-isuzu-z17dtr/#findComment-700311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacurys Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 W dniu 27.11.2018 o 20:18, adam1954 napisał: Może zaworek od turbo. Może gruszka . Może pompa Vacum? Może EGR. Jednym słowem pełna diagnostyka na komputerze Cześć Adam1954. Dzisiaj jadąc i podczas próby wyprzedzenia, usłyszałem taki strzał z przodu od strony kierowcy i auto zaczęło tracić moc. Wymieniałem skrzynie i obstawiam dwie sytuacje: 1. Coś się wydarzyło podczas wkładania skrzyni - poluzował się wężyk lub coś podobnego związane z turbo 2. To co odpisałeś w poście spory kawałek czasu - skakało spalanie i podałeś objawy jakie mogą być przyczyną. Teraz to sobie układam w myślach. Któraś z tych rzeczy mogła dawać objaw.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85243-skacz%C4%85ce-spalanie-na-postoju-szarpanie-podczas-jazdymeriva-a-17-cdti-125-km-isuzu-z17dtr/#findComment-709179 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Takie skakanie 0.4-0.7L to nie jest tam jakiś problem, czasem komputer nie ma nic do rzeczywistości, jeśli rzuca obrotami to jest wtedy zagadka, jak będzie skakało od 3-12L to znaczy, że rozpoczęte jest wypalanie DPF, ja tak mam. A po tym strzale to auto jeździ czy już straciło moc całkowicie? Nie ma co obstawiać, trzeba opisać jak auto przed i po się zachowuje. Diagnoza komputerem się przyda. SVC też potrafi przysporzyć kłopotów, już nie raz mielony temat na forach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85243-skacz%C4%85ce-spalanie-na-postoju-szarpanie-podczas-jazdymeriva-a-17-cdti-125-km-isuzu-z17dtr/#findComment-709200 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.