Gość paluszek23041997 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Witam mam problem z astra 2.0DTI brak ladowania akumulatora . Kontrolka ładowania po odpaleniu normalnie gasnie. Cos piszczy z w okolicy paska . Rano po odpaleniu wydobywal sie niebieskawy dym z okolic paska alternatora na wyzszych obrotach Czy to pasek ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Raczej alternator i zatarte sprzęgiełko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paluszek23041997 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 1 minutę temu, adam1954 napisał: Raczej alternator i zatarte sprzęgiełko To w tym przypadku powinna chyba sie palic jontrolka ladowania tak ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 To jakie teraz jest ładowanie. Bo może stanęła pompa wody i ona pali pasek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Godzinę temu, paluszek23041997 napisał: To w tym przypadku powinna chyba sie palic jontrolka ladowania tak ?? 10 minut aby to sprawdzić. Zrzucasz pasek i sprawdzasz co stoi. I już wiesz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paluszek23041997 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 13 minut temu, ja37 napisał: To jakie teraz jest ładowanie. Bo może stanęła pompa wody i ona pali pasek. Ok 13 7 minut temu, adam1954 napisał: 10 minut aby to sprawdzić. Zrzucasz pasek i sprawdzasz co stoi. I już wiesz. Jutro tak zrobie .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Brak ładowania to znaczy brak ładowania. A ty masz ok 13. To ładowanie masz. Kiepskie ale jest. Więc robisz ludzi w balona.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paluszek23041997 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 2 minuty temu, adam1954 napisał: Brak ładowania to znaczy brak ładowania. A ty masz ok 13. To ładowanie masz. Kiepskie ale jest. Więc robisz ludzi w balona. 2 minuty temu, adam1954 napisał: Brak ładowania to znaczy brak ładowania. A ty masz ok 13. To ładowanie masz. Kiepskie ale jest. Więc robisz ludzi w balona. Sorry może zle to opisalem. Nie znam sie zbytnio na mechanice. No ale tak czy siak jest problem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Mając 13 V będzie zgaszona kontrolka ładowania. Oświeca się dopiero gdy ładowanie spadnie poniżej 12 V. 13 V to altek do roboty. Ale aby sprawdzić czy pompa ma też usterkę trzeba jak pisałem . Zrzucić pasek i będziesz wszystko wiedział.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paluszek23041997 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 4 minuty temu, adam1954 napisał: Mając 13 V będzie zgaszona kontrolka ładowania. Oświeca się dopiero gdy ładowanie spadnie poniżej 12 V. 13 V to altek do roboty. Ale aby sprawdzić czy pompa ma też usterkę trzeba jak pisałem . Zrzucić pasek i będziesz wszystko wiedział. Rozumiem. Jutro to sprawdze i dam ci znać czy miałeś racje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.