Skocz do zawartości

Złącze diagnostyczne Corsa C brak połączenia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, od kilku dni jestem posiadaczem Opla Corsy C z 2001r z silnikiem 1.7 DTI

Tuż po zakupie pojechałem do znajomego, aby odczytać błędy, znajomy posiada skaner obd od Autolinka, po podłączeniu go do auta skaner nie może się połączyć, myślałem że wina skanera nie obsługuje corsy, więc podjechałem do warsztatu który zajmuje się naprawą opli, tam tak samo brak połączenia, na miejscu powiedzieli mi że to wina wiązki przewodów i że za 500zł mi to naprawią. Ładnie podziękowałem i teraz mam pytanie, czy jestem sam w stanie sobie sprawdzić czy wiązka jest cała? Nie chcę wydawać kasy na coś co mogę zrobić sam, czyli przejrzenie kabelków, tylko teraz pytanie które? Czy któryś z kolegów na forum mógłby mi powiedzieć co i jak?

Czekam na odpowiedz i pozdrawiam.

Mateusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisane było o tym wielokrotnie .

Tylko czytać forum.

Sprawdź czy na pinie 16 w złączu masz zasilanie , czyli 12 V >

Jak wygląda złącze , jeżeli nie wiesz to też znajdziesz na forum razem z opisami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie sprawdziłem jest.

Bardziej mi chodzi gdzie później te kable idą, to będę mógł sprawdzić je miernikiem.

 

Podobno jak nie mam oryginalnego radia mogą wystąpić takie problemy, to prawda?

IMG_20190112_233746.jpg

5 minut temu, ja37 napisał:

przy moim silniki jest puste miejsce w protokole obd, co to oznacza?

1.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz sprawdź połączenie pin 7 w złączu diagnostycznym z pin 6 w kostce Immo.

Znaczy ciągłość przewodu.

Oraz pin 8 w złączu z pinem 44 w wielofunkcyjnym komputerem sterującym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, adam1954 napisał:

To teraz sprawdź połączenie pin 7 w złączu diagnostycznym z pin 6 w kostce Immo.

Znaczy ciągłość przewodu.

Oraz pin 8 w złączu z pinem 44 w wielofunkcyjnym komputerem sterującym.

immo jest pod kierownicą, a wielofunkcyjny komputer sterujący gdzie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pin 12 brązowo zielony do pinu 8 wyświetlacza.

Pin 3 brązowo-biały do pinu 27 w radiu

Pin 4  i 5 brązowy to masa w tunelu

I to by było całośc na dzisiaj

 

 

2019-01-13_001024.png

32 minuty temu, Mithgar napisał:

Podobno jak nie mam oryginalnego radia mogą wystąpić takie problemy, to prawda?

 

 

Ja nie mam fabrycznego radia a problemu nie mam z połączeniem.

Nie łączę się tylko z radiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem wszystko, wszędzie jest przejście.

Druga sprawa, gdy podłączałem poprzednio komputer główną przyczyną tego było to że kontrolka układu elektrycznego silnika (samochód z kluczykiem) cały czas się paliła, a kontrolka emisji spalin (sławny check engine) nie działała, wyczytałem dziś że to może być wina licznika, po wymontowaniu okazało się że pin 13 był wygięty, teraz już nie występuje ten problem, czy to może być przyczyną nie łączenia się kompa?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności