Skocz do zawartości

Astra H Combi 2004 (150KM) nie odpala


Gość mikizino

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kilka dni temu zakupiłem samochód od handlarza. wszystko pięknie ładnie, olej wymieniłem, pojeździłem 3 dni. Jedyne co zauważyłem to że temperatura podczas dłuższysz tras nawet 200 km nie przekracza 70 stopni!. Wstaję dziś rano, wchodzę do samochodu odapalam a Asterka nie chce odpalić... słychać że rozrusznik chodzi ale podczas odpalania zaczyna migać wyświetlacz. Ktoś miał podobną sytuację?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WirLiebe

rozrusznik może kręcić, ale moze być słaby lecz  mimo tego powinna odpalić, filtr paliwa wymieniony ?

5 minut temu, WirLiebe napisał:

rozrusznik może kręcić, ale moze być słaby aku . lecz  mimo tego powinna odpalić, filtr paliwa wymieniony ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Korniszon
W dniu 26.01.2019 o 20:45, adam1954 napisał:

Jaki silnik.?

Termostat pewnie do wymiany

 

Reklamuj ją lub oddaj handlarzowi

Od złego działania termostatu samochód nie odpala? Raczej to nie będzie tego przyczyną, temperatury jak najbardziej ale z tym drugim wątpie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja napisałem że od termostatu nie odpala?

Pisałem że masz uszkodzony termostat bo nie masz prawidłowej temperatury płynu.

 

 

A jeżeli chcesz się dowiedzieć co ma wpływ na nie odpalanie to diagnostyka się kłania.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miga wyświetlacz przy odpalaniu, w większości przypadków to wina zbyt małego prądu do rozruchu auta. Może być słaby akumulator, albo rozrusznik już zmęczony. Najlepszy i bezgotówkowy sposób to odpalić na kable z innego auta, plus na klemę akumulatora a minus z kabla na masę, nie pod aku bo jak ma przepalone cele to nie będzie oddawał całego prądu na rozruch poprzez wadliwy aku. Dobrze też będzie sprawdzić na jakimś testerze aku i sprawdzić kable na aku i rozruszniku czy są dobrze przykręcone. Po podłączeniu kabli jak nie będzie migać wyświetlacz to w 90 procentach nie doładowane aku albo do wymiany. Po odpaleniu alternator powinien ładować 13.6V do 14.3V.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikizino

Panowie dziękuję bardzo za pomoc, okazało się że jeden z wtrysków padł i nie dało rady odpalić. Pozdrawiam. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności