Skocz do zawartości

Vectra c brak wspomagania, brak połączenia z kompem:(


Gość Adrian123123

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adrian123123

Witam, szukałem już odpowiedzi ale nie znalazłem jak jest to z góry przepraszam... 

mam problem vectra c 1.9cdti 2005r z tydzień temu coś stukało w kole/zawieszeniu przy skręcaniu zatrzymałem się przekręciłem kierownice do końca aby sprawdzić czy to nie przegub, w tym momencie wyskoczył błąd kierownicy z wykrzyknikiem i auta z kluczem, pomyślałem ze mało płynu, dolalem bo faktycznie było na min ale nie pomogło na drugi dzień dałem do znajomego mechanika sprawdził kable prady dochodzą komp nie chciał się połączyć z układem wspomagania , stwierdził ze pompa do wymiany kupiłem używkę z Anglika po lifcie (była identyczna ilość wtyczek itp) po założeniu nic nie pomogło błąd nadal jest a wspomagania nie ma ani na chwile ani po ilus tam km czy temperaturze jak pisali inni... myślałem ze używka tez zepsuta ale gość twierdzi ze jest jej pewien na sto procent i ze trzeba podłączyć do kompa,  wiec wybrałem się do diagnosty z opcomem i nie udało się połączyć, stwierdził ze może mi to sprawdzić przeglądnąć itp ale za miesiąc bo noe ma czasu:((( gość co sprzedał mi pompę mówił żebym szukał kogoś z techem bo opcom nie pomoże (co myślicie?) już nie wiem co i gdzie szukać, macie jakieś sprawdzone konkretne pomysły ?? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adrian123123 napisał:

wiec wybrałem się do diagnosty z opcomem i nie udało się połączyć

 

Jak to ?

Diagnosta powinien umieć się połaczyć.

Nie umie to szukaj innego a tego zgłoś do cechu rzemiosł aby mu nasłali kontrolę z powodu tego że jest oszustem.

Jedziesz do mechanika to po to aby ci naprawił a nie odsyłał do innych.

1 godzinę temu, Adrian123123 napisał:

stwierdził ze może mi to sprawdzić przeglądnąć itp ale za miesiąc bo noe ma czasu:

 

Potwierdzenie że to taki człowiek jak np ja na forum.

Tylko że ja nie odważył bym się komuś powiedzieć że jestem diagnostą lub mechanikiem.

1 godzinę temu, Adrian123123 napisał:

gość co sprzedał mi pompę mówił żebym szukał kogoś z techem bo opcom nie pomoże (co myślicie?) 

 

Miał rację.

Ale nie koniecznie z Techem.

Chodzi o to abyś poszukał kogoś kto coś umie jako mechanik.

1 godzinę temu, Adrian123123 napisał:

już nie wiem co i gdzie szukać, macie jakieś sprawdzone konkretne pomysły ?? 

 

Ja mam nawet dwa.

- zmienić mechanika

- napisać skąd jesteś bo jak inaczej ci doradzić do kogo masz jechać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy wymieniał ze 3 razy pompę wspomagania w Astrze G. Okazało się, że przy wymianie radia grzebał w bezpiecznikach i zamienił czy nie wstawił na miejsce tego bezpiecznika od wspomagania. Błacha podpowiedź, ale jak coś pada to zaczynam od bezpieczników później wizualnie przewody/kabelki i złącza wtyczki. Mógł paść czujnik kąta skrętu czy moduł. Po nitce do kłębka trzeba iść,  znajdź konkretnego gościa, który ci to sprawdzi i napisz jakie masz kody błędów to Panowie pomogą szybko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adrian123123
5 godzin temu, adam1954 napisał:

 

 

Ja mam nawet dwa.

- zmienić mechanika

- napisać skąd jesteś bo jak inaczej ci doradzić do kogo masz jechać?

 

Z okolic Rzeszowa 

5 godzin temu, WariatPSM napisał:

Znajomy wymieniał ze 3 razy pompę wspomagania w Astrze G. Okazało się, że przy wymianie radia grzebał w bezpiecznikach i zamienił czy nie wstawił na miejsce tego bezpiecznika od wspomagania. Błacha podpowiedź, ale jak coś pada to zaczynam od bezpieczników później wizualnie przewody/kabelki i złącza wtyczki. Mógł paść czujnik kąta skrętu czy moduł. Po nitce do kłębka trzeba iść,  znajdź konkretnego gościa, który ci to sprawdzi i napisz jakie masz kody błędów to Panowie pomogą szybko.

Wszystkie bezpieczniki kable wtyczki sprawdzone wszystko ok , w tym problem ze nie mam kodów błędów bo komp nie połączy się ze wspomaganiem byłem w dwóch warsztatach i właśnie u tego diagnosty ponoc bardzo dobry w okolicy 

Znalazłem ze ktoś miał identyczny problem ale nie podał niestety rozwiązania, tak przy okazji z mechaniki itp jestem noga także sorry jak będę pytał o głupoty albo coś przekręcę :)

5 godzin temu, WariatPSM napisał:

Mógł paść czujnik kąta skrętu czy moduł. 

Jak sprawdzić ten czujnik i moduł ? A moduł nie jest w pompie?

Edytowane przez Adrian123123

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Adrian123123 napisał:

w tym problem ze nie mam kodów błędów bo komp nie połączy się ze wspomaganiem

 

Szukaj elektryka który ci posprawdza przewody.

Musi być jakiś powód tego że interfejs diagnostyczny nie łączy się .

Przerwa lub brak zasilania danego modułu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź też kondycje akumulatora i alternatora, ja przed wymianą akumulatora miałem masę błędów. Po wymianie jest już o wiele lepiej, ponoć ABS/TC, poduchy, wspomaganie siada przy awarii aku i altka, silnik odpali a na desce choinka będzie. Kable odpowiadające za + czy masę muszą być skręcone niepoprzerywane, niezaśniedziałe itp. Napięcie ładowania od 13.6V do 14.3V będzie dopuszczalne.

Edytowane przez WariatPSM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adrian123123
1 godzinę temu, adam1954 napisał:

 

Szukaj elektryka który ci posprawdza przewody.

Musi być jakiś powód tego że interfejs diagnostyczny nie łączy się .

Przerwa lub brak zasilania danego modułu

 

No właśnie taki mam zamiar, tyle ze okazuje się ze to nie takie łatwe jeden powiedział ze za 4tyg drugi za min 4-5tyg trzeci nie chce się bawić z tym ale każdy właśnie mówił ze trzeba zlokalizować najpierw problem dlaczego się nie łączy a to nie ciekawa sprawa...masakra normalnie 

Godzinę temu, WariatPSM napisał:

Sprawdź też kondycje akumulatora i alternatora, ja przed wymianą akumulatora miałem masę błędów. Po wymianie jest już o wiele lepiej, ponoć ABS/TC, poduchy, wspomaganie siada przy awarii aku i altka, silnik odpali a na desce choinka będzie. Kable odpowiadające za + czy masę muszą być skręcone niepoprzerywane, niezaśniedziałe itp. Napięcie ładowania od 13.6V do 14.3V będzie dopuszczalne.

Aku ma góra dwa lata, również został naładowany po awarii, napiecie sprawdzałem ok 13,8

Edytowane przez Adrian123123

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności