Gość nowicjusz diesla Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Witam, Borykam sie z problemem,który mnie dość nurtuje.po odpaleniu auta obroty silnika sa idealne samochód pracuje jak powinien,po krótkiej jeżdzie obroty te zaczynaja falowac a silnik sie dławic jakby dostawał zbyt duża dawke ropy(komputer pokladowy wskazuje nawet 30l/100) badż jakby lapal lewe powietrze i niebyloby w nim kompresji.Czy ktoś borykał sie już z tym problemem? Ps.po ogledzinach silnika mam wrażenie jakby uszczelka pokrywy zaworów jest wydmuchana   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85696-falowanie-obrot%C3%B3w-19cdti-120km/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Odmę sprawdzałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85696-falowanie-obrot%C3%B3w-19cdti-120km/#findComment-703206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Nie zaszkodzi przeczyścić EGR i map sensor, ewentualnie przepustnice. Pamiętaj aby przed zabawą rozłączyć akumulator zanim wyciągniesz jakąkolwiek wtyczkę w aucie, unikniesz dodatkowych błędów. Spalanie na luzie/biegu jałowym powyżej 5L może wskazywać na wypalanie się filtra DPF jeśli posiadasz, wtedy nie wyłączaj silnika bo się przydławi jeszcze bardziej, a procedura zostanie przerwana, najlepiej wtedy przejechać się gdzieś na obrotach min 3000, można od 3 biegu czyli jakieś 80km/h, zależy od skrzyni. Temp. płynu chłodzącego min 85 stopni przy wypalaniu. Profilaktycznie możesz wymienić filtr paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85696-falowanie-obrot%C3%B3w-19cdti-120km/#findComment-703208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.