Gość nowicjusz diesla Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Witam, Borykam sie z problemem,który mnie dość nurtuje.po odpaleniu auta obroty silnika sa idealne samochód pracuje jak powinien,po krótkiej jeżdzie obroty te zaczynaja falowac a silnik sie dławic jakby dostawał zbyt duża dawke ropy(komputer pokladowy wskazuje nawet 30l/100) badż jakby lapal lewe powietrze i niebyloby w nim kompresji.Czy ktoś borykał sie już z tym problemem? Ps.po ogledzinach silnika mam wrażenie jakby uszczelka pokrywy zaworów jest wydmuchana   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Odmę sprawdzałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Nie zaszkodzi przeczyścić EGR i map sensor, ewentualnie przepustnice. Pamiętaj aby przed zabawą rozłączyć akumulator zanim wyciągniesz jakąkolwiek wtyczkę w aucie, unikniesz dodatkowych błędów. Spalanie na luzie/biegu jałowym powyżej 5L może wskazywać na wypalanie się filtra DPF jeśli posiadasz, wtedy nie wyłączaj silnika bo się przydławi jeszcze bardziej, a procedura zostanie przerwana, najlepiej wtedy przejechać się gdzieś na obrotach min 3000, można od 3 biegu czyli jakieś 80km/h, zależy od skrzyni. Temp. płynu chłodzącego min 85 stopni przy wypalaniu. Profilaktycznie możesz wymienić filtr paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.