Skocz do zawartości

Błąd p0171


Gość boro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jedno naprawione wyszło drugie cdn w opisie.

Co do zdjęć wyżej i domniemanego braku grzybka pojechałem osobiscie do serwisu który regeneruje te kolektory i pokrywy http://www.xn--pokrywy-zaworw-xob.pl/kolektor-ssący-a14net-nel i po podłączeniu testera jak i manometru i wykonaniu jazdy testowej Boss serwisu szybko znalazł usterkę a mianowicie padniety był ten zaworek ze zdjęcia bo puszczał powietrze po wyciągnięciu.

Zawór wymieniliśmy u niego parametry wedle kompa powróciły na prawidłowe i check przez 300km się juz nie pojawił.

Na pytanie dlaczego nie widac grzybka Boss powiedział że zdarza się tak że odlatuje tylko koniuszek plastikowy czerwony a właściwy zaworek dalej siedzi tam gdzie ma siedzieć i ma się dobrze, po jeździe z manometrem i podglądzie podciśnienia  wykluczył uszkodzony kolektor jak i odmę w pokrywie i powiedział że nie ma sensu naprawiac tego co dobre.

 

Żeby nie było za kolorowo check powrócił po przejechaniu kilkuset  kilometrów ale błąd ma inną wartość teraz bo jak wcześniej było P0171 to teraz jest tylko  P1101.

Na szybko z szukajki dowiedziałem się że poszukiwania zaczynamy od wymiany filtra powietrza (stan nieznany) i czyszczenia przepustnicy najlepiej ją wyjąć mam rację??

Pytanie czy w silniku A14NEL potrzebna jest adaptacja przepustnicy???

75231722_2957492670928858_2422284464576004096_n.jpg

Edytowane przez schabo78
nie dodałem zdjęcia wczesniej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

2 godziny temu, schabo78 napisał:

poszukiwania zaczynamy od wymiany filtra powietrza (stan nieznany) i czyszczenia przepustnicy najlepiej ją wyjąć mam rację??

Tak. Trzeba wyczyścić ją i wyzerować wyuczone wartości dolotu.

O błędzie P1101 było kilkadziesiąt razy mówione.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ArKos napisał:

Tak. Trzeba wyczyścić ją i wyzerować wyuczone wartości dolotu.

O błędzie P1101 było kilkadziesiąt razy mówione.

Dzięki za odpowiedź a co z adaptacją jak ją przeprowadzić samemu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, schabo78 napisał:

Dzięki za odpowiedź a co z adaptacją jak ją przeprowadzić samemu?

Zacznij kurde w końcu czytać forum... Sterownik silnika adaptuje się sam po przejechaniu ok. 20-30km.

 

20 minut temu, duzyy napisał:

nie jest tak, że trzeba uruchomić silnik i poczekać aż się rozgrzeje i tyle? 

Nie, nie jest tak. Ważne jest też obciążenie silnika w koniunkcji z uchyłem przepustnicy - brudna nie poda tyle powietrza co czysta. Na przykład...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Grzegorz 1973
W dniu 5.05.2019 o 12:32, adam1954 napisał:

2019-05-05_123202.png

Ja też się borykałem z tym kodem. Uszkodzony był zawór odpowietrza zbiornika podłączony do kolektora ssącego. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności