Gość duzyy Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Mam pewną ciekawostkę. Gdy bak jest pełen to auto odpala szybko czy zimno czy ciepło czy wilgotno. Przy 3/4 baku również wszystko jest ok. Połowa baku i nie ma problemów. Natomiast gdy wskaźnik pokazuje około 1/4 baku i mniej aż do rezerwy i niżej to trzeba kręcić trochę dłużej aby auto odpalić. Dzieje się tak gdy auto jest zimne, po nocnym postoju. Gdy już odpali to później gdy zgasimy to nie ma problemu czyli na ciepłym silniku jest wszystko ok. Gdzie szukać problemu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Jaki rocznik Mery   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duzyy Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 2003. Jakiś pomysł?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Masz jeszcze zewnętrzny filtr paliwa. Kiedy był wymieniany? Jak działa filtr par paliwa? Jakie jest ciśnienie na listwie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek711 Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Pompa jest w zbiorniku czy tylko smok ? Jakaś nieszczelność może , paliwo się cofa i łapie powietrze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duzyy Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 (edytowane) Filtr paliwa wymieniany jest co roku razem z innymi filtrami itp. Zakładany jest zazwyczaj Mann. Filtr par paliwa? Element z aktywnym węglem nie wiem w jakim jest stanie. Zawór sterowania czasem cykał. Obstawiałem jego wymianę i od tego zacznę. Ciśnienia nie znam. Interfejs pokaże czy przyrząd pomiarowy? Chyba cała pompa jest w zbiorniku. Może i cofa się paliwo. Żadnych wycieków paliwa nigdy nie było ani zapachu paliwa. Edytowane 30 Maja 2019 przez duzyy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) Opcom powinien pokazać na jakim ciśnieniu pracuje pompa. Żeby sprawdzić czy się cofa paliwo zamontuj zawór zwrotny kierunkowy jeszcze przed filtrem paliwa (między bakiem a filtrem). Wtedy zobaczysz czy pomoże, taki zawór kosztuje max. 20zł. jeśli dasz przed filtrem a będzie się cofało od filtra to i tak filtr będzie pusty (połączenie filtr z listwą wtryskową/pompą paliwa). Też przy odpalaniu spróbuj kilka razy przekręcić stacyjką niech pompa nabije ciśnienia i paliwa zanim odpalisz Edytowane 31 Maja 2019 przez WariatPSM   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duzyy Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Dziękuję za rady. Jak ogarnę temat dam znać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 23 godziny temu, irek711 napisał: paliwo się cofa i łapie powietrze Albo siatka w pompie jest zawalona syfem. 21 godzin temu, duzyy napisał: Ciśnienia nie znam. To zamontuj manometr za 15 zł do wentyla w listwie i poznasz. Zobaczysz czy pompa nabija po przekręceniu kluczyka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.