Skocz do zawartości

Sterowanie dawką powietrza


Gość tery11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mam takie pytanie(może dla niektórych będzie głupie) jak w cc 1.3 sterowana jest ilość ipowietrza? Jest jakaś przepustnica? Jesli tak to gdzie się znajduje 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien tego, co piszesz? Ostatnimi czasy same babole na forum walisz... Zastanów się troszkę co chcesz przekazać, bo niestety się ośmieszasz.

 

4 godziny temu, tery11 napisał:

Jest jakaś przepustnica? Jesli tak to gdzie się znajduje 

https://opel.7zap.com/pl/car/a04/g/0/51-1/#1

Masz zaznaczone na rysunku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w corsie c  1.3 cdti czyli  z13dt  silnik prosty jak budowa cepa,  przepustnicy nie posiada nadmiar  powietrza ogranicza egr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mati11294 napisał:

 przepustnicy nie posiada

W takim razie proszę mi fachowo nazwać część o numerze GM 93184874

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ArKos napisał:

W takim razie proszę mi fachowo nazwać część o numerze GM 93184874

wedlug katalogu 7zap  na stronie ktorego znalazles przepustnice  w odpowiedzi do corsy c i silnik z13dt   a strona 7zap odnosi sie do z13dth  , tak jest to przepustnica  ale sluząca jako klapa gasząca (nie trzesło silnikiem)  , mam teraz a13dtc  i tu jest przepustnica ktora rzeczywiscie cyrkluje ilosc powietrza zeby wszystko bylo stehiometryczne  ,ale pomijajac moje madrosci  jezeli chodzi o 1.3 cdti w corsie c z13dt nie ma przepustnicy  nie ma nawet sondy a potem juz 0d 2006 od  dtj i wyzej osprzetu przybywalo 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel nie chodzi na przede wszystkim mieszańce bo tam paliwo nie odparowuje w powietrzu tylko poprostu malutkie krople ropy są w powietrzu. Nie ma także mieszanki stechiometrycznej czyli jeden do jednego a lambda jest od kilku do kilkudziesięciu. Nie jest to przepustnica mimo że sprzedawcy tak o tym mówią. Jest to klapa gaszaca a w kolektorach bywają jak już klapy zawirowań. W dieslu nigdy za dużo powietrza. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności