Gość Blue66 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Witam. Po naprawie kompresora klimy auto oslablo i naderwalo pasek, wrocilem do goscia a chlop mi gada ze cos tam nie bylo w osi kompresorze dlatego tak sie stalo wiec to wszystko poprawli. Tylko teraz auto chodzi jak traktor i bardzo kopci na czarno z moca tez jest slabiej. I panowie co szlak trafil?czy rozrzad sie przestawil? Napewno cos walnelo w silniku.Oczywiscie idzie wszystko na jego koszt.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86836-glosna-praca-i-kopcenie-na-czarno-19-cdti-po-naderwaniu-paska-lternatora/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 A skąd my mamy wiedzieć na odległość co mechanik spieprzył?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86836-glosna-praca-i-kopcenie-na-czarno-19-cdti-po-naderwaniu-paska-lternatora/#findComment-708319 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blue66 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Mowie po naprawie kompresora klimy uwalilo pasek po calej dlugosci, teraz silnik chodzi jak traktor i zajebiscie kopci na czarno. Wiadomo zalozyl nowy pasek cos tam porawial w kompresorze ale to nie zmienia faktu ze cos rozpieprzylo w silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86836-glosna-praca-i-kopcenie-na-czarno-19-cdti-po-naderwaniu-paska-lternatora/#findComment-708326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Ja też mówię że zerwanie paska napędu alternatora i sprężarki klimy nie powoduje uszkodzeń silnika. Więc posłuchaj dokładniej co stuka. My ci tego nie wysłuchamy na odlagłość. Natomiast o kopceniu silnika jest na forum mnóstwo . Więc zapraszam do czytania forum   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86836-glosna-praca-i-kopcenie-na-czarno-19-cdti-po-naderwaniu-paska-lternatora/#findComment-708332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blue66 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 A wiec tak okazalo sie ze po zerwaniu paska rozrzad przeskoczyl. Gosc poprawil rozrzad i wszystkie dolegliwosci opisane wyzej ustapily.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86836-glosna-praca-i-kopcenie-na-czarno-19-cdti-po-naderwaniu-paska-lternatora/#findComment-708350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Właśnie chciałem napisać że widziałem raz jak pasek pk wpadł między koło a pasek zębaty rozrządu i mamy przeskoczenie. Ojciec kiedyś zakładał na silnik taki koc ocieplający i też wszedł pod pasek to były ślady na nim że go przyszczypalo a co za tym idzie przeskoczył.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86836-glosna-praca-i-kopcenie-na-czarno-19-cdti-po-naderwaniu-paska-lternatora/#findComment-708352 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blue66 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) Tyle dobrze ze nic sie nie stalo wystarczylo poprawnie ustawic rozrzad. Za szybko sie cieszylem. O ile przy normalniej jezdzie jest wszystko dobrze to przy predkosciach rzedu 160km/h i wiecej wywala check z bledem p1895 i zowu kopci na czarno tylko przy wysokich obrotach. Edytowane 3 Lipca 2019 przez Blue66   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86836-glosna-praca-i-kopcenie-na-czarno-19-cdti-po-naderwaniu-paska-lternatora/#findComment-708356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.