Gość elrafau Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Cześć vectra 2.0 101kuca(20 lat temu) 1. jaki sprzęt trzeba kupić by samemu podłączyć sie pod OBD 2, jaki program pobrać bymóc zmienić podstawowe rzeczy takie jak dawka paliwa kąt wtrysku itp... 2. Jaką turbine kupić od czego i jakiej wersji silnikowej by jak najmniej przerabiać i po prostu ja podpiąć. Edytowane 13 Września 2019 przez elrafau   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Eeee. Wystarczy fejs jak od vaga za 27 zł ale z wtyczką na COM i program tech2 na PC lub abcom. Tym nie zmienisz ani dawek ani kąta wtrysku. To już w ecm zmiana mapy. Turbo takie jakie masz czyli od Vectry astry z silnikiem 2.0 dth czyli 101 konnego i pasuje elegancko.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/#findComment-711261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elrafau Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 9 godzin temu, wesol napisał: Eeee. Wystarczy fejs jak od vaga za 27 zł ale z wtyczką na COM i program tech2 na PC lub abcom. Tym nie zmienisz ani dawek ani kąta wtrysku. To już w ecm zmiana mapy. Turbo takie jakie masz czyli od Vectry astry z silnikiem 2.0 dth czyli 101 konnego i pasuje elegancko. Bardziej mi chodziło o jakąś mocniejszą turbine   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/#findComment-711268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Co ma to dać ta mocniejsza turbina? Paliwa ta pompa więcej nie podleje, wtryski też słabo wydajne. Żeby zrobić ze 160 koni (o ile się da) to trzebaby wymienić tyle gratów że przerośnie wartość auta a robocizna mechanika i praca tunera o ile się zdecyduje na to podwoi ten koszt.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/#findComment-711303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Hmmmm, większe turbo = więcej mocy. Tak, ale pod warunkami. Paliwo. Powietrze. Zapłon. A to nie wszystko, bo potrzebne są małpy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/#findComment-711320 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Bez paliwa to większe turbo tu nic nie zadziała. A osobiście bym dorwał jakaś suszare niedroga z auta z mocą seryjną powiedzmy 140-160 koni z podobnej pojemności silnika. Takie turbo przyspawał do kolektora od naszej seryjnej suszary. Tu można nawet zapodac turbo z vnt bo sterowanie jest podciśnieniem. Niestety przeszkoda tu są wtryski i pompa vp44. Moznaby było zapodac podtlenek LPG przy max bucie to może by coś ugrał ze 20 koni więcej jak to co po chipsie. Tyle że to tak czy siak dużo roboty i inwestycji a i tunera dorwać co będzie się mu chciało plus imodlic się by dało się to okiełznać to by te 160 km może wyszło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/#findComment-711326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elrafau Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Pompe juz dawno wymienilem na taka od mercedesa idzie jak zła tylko ostatnio egra wyjolem wyczyscilem i cos cisnienia turbina takiego niema   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/#findComment-711339 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 To problem w wezykach podcisnieniowych, EZ, pompie vaq, kablotece. Pompa jak pompa vp44 to samo nieszczęście i jak kiedyś masters pisał z wydatku paliwowym skromnym. Ciężko przy sprawnym aucie zauważyć by puścił kopciucha. Gdyby było to takie proste to już chyba z 12 lat temu bym to zrobił w swojej astrze g. Także problem leży we wtryskach. Otworki za małe to nie ma też jak podlac więcej paliwa. Turbo zawsze można wpakować większe. Ja no w swoim jednym aucie z małej suszarki dałem duże turbo na 250 koni gdzie seria mogła dopompowac tak do 140 koni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/#findComment-711342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elrafau Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 W programie idzie podniesc dawke z 0.5 do 2.5 nawet przeciez, nic to nie da?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/#findComment-711420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 W jakim programie i 2.5 czego na ile? 2.5 wiadra czy kapsułki na sekundę na suw czy na co? Nie podajesz parametrów a to ma znaczenie przecie diametralne. Program też nie wiem jaki? Zresztą w programie tuner to może wpisać i 50 tyle że muszą wtryski i pompa to podlać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/87562-z%C5%82acze-obd-2-i-turbina-plug-in/#findComment-711423 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.