Skocz do zawartości

Złacze OBD 2 i turbina plug in


Gość elrafau

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 

vectra 2.0 101kuca(20 lat temu)

 

1.

jaki sprzęt trzeba kupić by samemu podłączyć sie pod OBD 2, jaki program pobrać bymóc zmienić podstawowe rzeczy takie jak dawka paliwa kąt wtrysku itp...

 

2.

Jaką turbine kupić od czego i jakiej wersji silnikowej by jak najmniej przerabiać i po prostu ja podpiąć.

Edytowane przez elrafau

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee. Wystarczy fejs jak od vaga za 27 zł ale z wtyczką na COM i program tech2 na PC lub abcom. Tym nie zmienisz ani dawek ani kąta wtrysku. To już w ecm zmiana mapy. 

Turbo takie jakie masz czyli od Vectry astry z silnikiem 2.0 dth czyli 101 konnego i pasuje elegancko. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wesol napisał:

Eeee. Wystarczy fejs jak od vaga za 27 zł ale z wtyczką na COM i program tech2 na PC lub abcom. Tym nie zmienisz ani dawek ani kąta wtrysku. To już w ecm zmiana mapy. 

Turbo takie jakie masz czyli od Vectry astry z silnikiem 2.0 dth czyli 101 konnego i pasuje elegancko. 

Bardziej mi chodziło o jakąś mocniejszą turbine :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma to dać ta mocniejsza turbina? Paliwa ta pompa więcej nie podleje, wtryski też słabo wydajne. Żeby zrobić ze 160 koni (o ile się da) to trzebaby wymienić tyle gratów że przerośnie wartość auta a robocizna mechanika i praca tunera o ile się zdecyduje na to podwoi ten koszt. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez paliwa to większe turbo tu nic nie zadziała. A osobiście bym dorwał jakaś suszare niedroga z auta z mocą seryjną powiedzmy 140-160 koni z podobnej pojemności silnika. Takie turbo przyspawał do kolektora od naszej seryjnej suszary. Tu można nawet zapodac turbo z vnt bo sterowanie jest podciśnieniem.  Niestety przeszkoda tu są wtryski i pompa vp44.  Moznaby było zapodac podtlenek LPG przy max bucie to może by coś ugrał ze 20 koni więcej jak to co po chipsie. Tyle że to tak czy siak dużo roboty i inwestycji a i tunera dorwać co będzie się mu chciało plus imodlic się by dało się to okiełznać to by te 160 km może wyszło. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To problem w wezykach podcisnieniowych, EZ, pompie vaq, kablotece. Pompa jak pompa vp44 to samo nieszczęście i jak kiedyś masters pisał z wydatku paliwowym skromnym. Ciężko przy sprawnym aucie zauważyć by puścił kopciucha. Gdyby było to takie proste to już chyba z 12 lat temu bym to zrobił w swojej astrze g. Także problem leży we wtryskach. Otworki za małe to nie ma też jak podlac więcej paliwa.  

Turbo zawsze można wpakować większe. Ja no w swoim jednym aucie z małej suszarki dałem duże turbo na 250 koni gdzie seria mogła dopompowac tak do 140 koni. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim programie i 2.5 czego na ile? 2.5 wiadra czy kapsułki na sekundę na suw czy na co? Nie podajesz parametrów a to ma znaczenie przecie diametralne. Program też nie wiem jaki? Zresztą w programie tuner to może wpisać i 50 tyle że muszą wtryski i pompa to podlać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności