Skocz do zawartości

Zawieszenie irmscher


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś z was miał do czynienia z antarą z obniżonym zawieszeniem- sprężyny irmscher? Mam taką i problem polega na tym że półosie po obniżeniu idą pod skosem co powoduje nieprawidłowe ułożenie przegubów i drżenie auta.Mial ktoś podobny problem, coś z tym poradził czy ten typ tak już ma?

Edytowane przez Novy32

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Półosie z przegubie po to są by mogły przenosić ruch obrotowy po ukosie. Zresztą w którym aucie półosie są w linii prostej? Chyba żadnym bo są też po to by silnik był wyżej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik mówił że problem jest w konstrukcji  przegubu. Widocznie po obniżeniu kat robi się za duzy. Gdyby był kulowy nie było by problemu, natomiast oryginalny ma taką konstrukcję że po obniżeniu auta półoś coś tam źle wchodzi czy coś takiego i z tąd te drgania. Nie jestem w stanie powtórzyć tego co dokładnie powiedział mechanik, ale  chodzi o budowę przegubów. I stąd moje pytanie czy jest na to jakiś patent, jakieś dedykowane przeguby czy coś innego.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antara ma te takie 3-kątowe?

Popatrz czy podejdą od astry H te "normalne".

Też miałem te dziwne i tez miałem kłopot z latającą kierownicą, po wymianie na normalne problem ustąpił.

 

EDYTA

Oczywiście piszę o wewnętrznych.

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegub konstrukcji tripod. Nie są za odporne to przeguby. Wycieraja się te trzy nasady na krzyżaku na które nasadzone są te talerzyki ułożyskowane. Ten przegub musi być smarowany smarem w postaci papki o konsystencji takiej śmietany lekko rozcieńczonej jeszcze. Czyli do standardowego smaru przegubowego trzeba dodać nawet sporo oleju i to wybeltac. Siła odśrodkowa wyrzuca smar i krzyżak nie ma smarowania. Kulowe są o wiele lepsze. Te kulowe jeszcze nawet dają się naprawić praktycznie w domowych warunkach. Jeśli że tak powiem "patyk" nie obciera o to budowę przegubu to myślę że powinno wszystko chodzić poprawnie. Antara to w zasadzie chewrolet więc pewnie z opla nic nie podejdzie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ja37 napisał:

Też miałem te dziwne i tez miałem kłopot z latającą kierownicą, po wymianie na normalne problem ustąpił.

Masz na myśli że miałeś te potrójne i zmieniłeś na kulowe? Tzn. że do astry występują w dwóch wariantach???

Zastanawia mnie jedna rzecz.. Niemiec kupuje Antare, inwestuje nie małe pieniądze w tuning irmscher a tu okazuje się że zoonk... Antara nie pyka bo przeguby lipnej konstrukcji..???  A że trzęsie się jak starej babie nogi to ze tak ma być??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności