adam1954 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Sprawdź sobie ten wtyk. Przez niego od alternatora zacisk L , przez pin 1 idzie informacja do sterownika ( XC9 pin 8 ) o sygnale włączenia alternatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716840 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taxildz Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 bez przygazówki, jazda radio , reflektory, ogrzewanie - 13.9-14.0 , krecenie wspomaganiem opor do 12.8 spadek chwilowy. teraz zgasł, ale odpalić nie chce, nie słychać żeby załączała się pompa paliwa , jakiś pstryczek robi się w skrzynce, pod maska i z prawej strony z tyłu ( nie z lewej, gdzie REC) , przełożę jeszcze od brata przekaźniki, może tam jest zwarcie jakieś, masy wyglądają solidnie, kolego Adam1954 , szybko się uczę, ale tego jeszcze nie robiłem - multimetr na masę i plusa do pinów kolejno na podpiętym aku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Najpierw styki sprawdź czy czasem nie zaśniedziały. Potem do przewodu który idzie do opisanego pinu wbijasz igłę i do igły dajesz plus z multimetru a minus z multimetru dajesz na karoserię. Potem tylko zaizolować miejsce wbicia igły Fajnie by było gdybyś miał miernik cęgowy bo wtedy możesz mierzyć bez wbijania igły .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taxildz Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 dzięki , na ten czas się poddałem , a auto dostarczę jutro do jakiegoś elektryka/elektronika - ktoś z Łodzi godny zaufania/ polecenia? podmieniłem przekaźniki na bratowe; nie odpala, kilka pstryków , ale nie słyszę pompy paliwa ,żeby się załączała, chyba że jest jakaś synchronizacja na tle pompa paliwa=rozrusznik, ale nadal, to ponad moją wiedzę... czy te zaśniedziałe styki mogą mieć znaczenie? opel zafira b z16xep 2006 skrzynka typu B Andrzeju nie ruszałem jeszcze instalacji - robiłem to kiedyś, ale teraz jescze raz obejrzałem cały silnik dookoła( masy ) i pozamieniałem przekaźniki z UAC, coby wykluczyć ich powinowactwo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716848 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Pomyśl logicznie. Jeżeli jest śniedź to jest izolacja. A izolacja to brak przepływu prądu. Więc spray do poprawy kontaktu i powinno pomóc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taxildz Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) mam elektrosol jutro od rana wszystko przepsikam proforma i zobaczymy czy zagada, dziękuję Panom za porady , dam znać psiknięte na styki z tyłu i brak reakcji zegarów totalny, odpięta kostka rec ze zdjęcia wraca do poprzedniego stanu przed psikaniem ( zdjęcia z ilustracji, auto nie odpala) generalnie ciekawie i może to być coś z RECem z tyłu, ale w tym tygodniu auto do elektryka, a ja do ojca na budowlanke, pozdrawiam:-) Edytowane 13 Stycznia 2020 przez taxildz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716876 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taxildz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) Witajcie - niestety nie mogę ponownie edytować poprzedniego postu. Sprawa rozwiązana. wyciągnąłem UEC i REC - kaloryfer i suszenie, wtyki od UEC suszarka- były śladowe ilości wody , prąd od sąsiada i to samo. masa dodatkowa i wszystko pięknie, także kolega ja37, chyba dobrze mnie nakierował, chociaż masa przy sprzęgle wygląda na ładną. Ponadto uwalony był przekaźnik K9. od /naprawy/ przejechałem 46 kilometrów, wszystko ładnie działa, ładowanie 14.2 Ponadto , na Łódź znalazłem fajnego szpeca z dojazdem , większość rzeczy zrobiłem sam, ale generalnie ładnie mnie pokierował do pionu, dużo nie bierze. Pozdrawiam / a na UEC I REC wykonam piękne kondomiaste zabezpieczenia z worków foliowych mit izolacja, temat z tego co widzę na internecie dość powszechny Edytowane 14 Stycznia 2020 przez taxildz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Spec to Paweł?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 11 godzin temu, taxildz napisał: a na UEC I REC wykonam piękne kondomiaste zabezpieczenia z worków foliowych Błąd . Jeszcze więcej będzie wilgoci. Lepiej wymienić na nową uszczelkę lub silikonem doszczelnić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taxildz Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 (edytowane) przedstawił się Przemekhttps://www.olx.pl/oferta/auto-elektryk-z-dojazdem-mobilny-24h-elektronika-samochodowa-CID619-IDvDcfC.html#b8354a8b56 Adamie masz racje - ogarnąłem to , dociąłem gumę jakąś starą , co miałem w piwnicy dookoła i jest cacy. Obd łączy się z torquiem , błędów brak (lambda 2 - el clasico) obroty 780 +- 20, odbiorniki wszystkie chodzą, 100km dalej bez problemów edit / aha , przekaźnik k14 - od zapłonu, nie 9, przepraszam najmocniej za wprowadzenie w błąd - także wszytkim którzy mają jakieś jajca w prądzie - zanim zmiany komputerów cimów itd, polecam suszenie , ogarnięcie bezpieczników i jak koledzy mnie nakierowali , napięcia , masy. Często przyczyna może być błacha, ale im więcej prądu , tym więcej problemów ( dlatego poluję na Frontere 2.0 8v , astre g 1.6 8v z hakiem B-) ) Edytowane 15 Stycznia 2020 przez taxildz Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88681-szalone-zegary-ecu-abs-tcc/page/2/#findComment-716996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.