Gość nowson Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 (edytowane) Witam. Zafira A 1.8 Z18XE Zaczęło trochę szarpać i nierówno chodzi na wolnych. Błąd P0302 - Podsystem-Układ zapłonowy Cylinder 2 wykryte wypadanie zapłonu oraz P0202 - Podsystem- Układ paliwowy i dolotowy (obwód wtryskiwaczy) wymieniłem pierwsze wszystkie świece i nic nie dało , wyczyściłem przepustnicę i nic , wymieniłem cewkę i nic . Myślę może wtryski więc zamieniłem miejscami i dalej wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Przewody wizualnie ok. Czy pozostał sterownik do wymiany Edytowane 22 Lutego 2020 przez nowson   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 A kompresja jaka?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Godzinę temu, nowson napisał: Przewody wizualnie ok. Przewody się przemierza a nie ogląda wizualnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 36 minut temu, ja37 napisał: A kompresja jaka? nie sprawdzałem kompresji bo nie mam czym , spróbuję coś ogarnąć i dam znać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 (edytowane) Nie wiem czy dobrze sprawdzam przewody...Robię tak:Odpinam wtyczki od sterownika (1 i 2). We wtyczce 1 wyszukuję pin 61 drugiego cylindra. We wtyczce od wtrysku są dwa przewody i jeśli podłączę do brązowego i pinu 61 to żarówka świeci ale jak podłączę drugi przewód wtyczki wtrysku to już nie świeci. Tak jest też w innych wtyczkach wtrysków.Czy dobrze to robię? Czy muszę jeden kabel podłączać bezpośrednio do gniazda w sterowniku Kompresja sprawdzona . Oto wyniki : Edytowane 29 Lutego 2020 przez nowson   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Kompresja się mieści w granicy 10% różnicy między cylindrami. Podłączasz miernik jednym końcem do pinu 2 we wtryskiwaczu a drugi do pinu 61 we wtyczce od sterownika. Ma być poniżej 5 Ohma Podłączasz miernik do pinu 1 i drugi koniec do pinu 3 we wtyczce X22 i też mierzysz oporność.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 u mnie nie ma tej wtyczki X22   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Poszukaj dobrze Podalem ci schemat z twojego właśnie auta i silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 no nie ma ... jest ale na 3 piny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 To ja nie wiem co masz zmienione. Według schematu jest tak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.