Gość [email protected] Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 opel vectra c 1.9 cdti po regeneracji turbiny i wymianie egr samochód pije olej jak oszalały. Zaczęło się dymienie i brak mocy nie chce wchodzić na obroty. Czy może to być wina turbiny?(źle zregenerowana?)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Zaraz tak będzie, że silnik się rozbiega i ciężko go będzie zgasić bezawaryjnie. Turbo do reklamacji. Robiła to jakaś profesjonalna firma czy ktoś samodzielnie wymieniał? Do regeneracji są potrzebne maszyny do dobrego ustawienia i wyważenia turbiny po regeneracji. Czasem lepiej kupić używkę jak regenerować na tanich częściach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość [email protected] Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Turbina była regenerowana w firmie dostalem gwarancję itp. Nigdy nie mieli poprawek regeneracji turbo. Mechanik uwaza, ze to na 1000%nie turbina a silnik do naprawy. Ale przed naprawa turbiny nie mialo nic takiego miejsca jak teraz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Nagle po wymianie turbiny i egr silnik się zbuntował i padły pierścienie albo głowica. Jak przeprowadzał tą naprawę to niech poda swoją diagnozę co mogło się popsuć poza tymi dwoma elementami. Jak to po wyjeździe od mechanika to ja bym tam wrócił i reklamował. Po to się oddaje do fachowców żeby się samemu nie grzebać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 45 minut temu, [email protected] napisał: Nigdy nie mieli poprawek regeneracji turbo. Mechanik uwaza, ze to na 1000%nie turbina a silnik do naprawy I co uważają że są nieomylni. Na 15 turbin które wymieniłem i w jednym warsztacie były robione 1 dzień po założeniu zrobiła pa,pa. I taki sam właśnie objaw. Więc mechanik niech zrobi pomiary silnika i powie co jest do naprawy. Albo sprawdzi turbinę. Albo jedź do tej firmy i niech oni sprawdzą czy to oni zawalili czy mechanik spaprał robotę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malutki1988 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Witam ja jestem na etapie podobnym tylko ze mi zaczal dymic co jakis czas i pic olej jakies 300km 2l oleju wymieniam turbo i tez mechanik mowi ze wina bedzie glowica lub pierscienie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 A zachciało się mechanikowi pomierzyć kompresję że podaje co jest uszkodzone? Opisz co się dzialo i co się zaczęlo dziać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Po wymianie turbiny zaczęły się objawy? Regenerowana/używana/nowa była zakładana? Sprawdzić czy nie ma wycieków przy przewodzie olejowym na turbinie. Zdjąć z przepustnicy czy intercoolera przewód/złącze i zobaczyć czy rzuca tam sporą ilością oleju. Jak tak to palcem zbadać luzy na wirniku turbiny i jak będą to prawdopodobnie rzuca turbina. A kompresja swoją drogą nie zaszkodzi, będzie to jakaś wykładnia kondycji motoru.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.