Gość Gustlik1000 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam wszystkich, w zeszłym roku kupiłem astre H GTC. Problem polega na ustawieniu kierownicy jak i sciąganiu w lewo. Trzymając idealnie kierownicę prosto auto lekko skręca w prawo jednak przy puszczeniu kierownicy auto sciąga w lewą stronę. Kierownica też sama z siebie jest skręcona w lewą strone i tak jakby "środek" siły wspomagania został przesunięty. Jadąc na wprost, skręcając w prawo kierownica chodzi ciężej niż w lewo. Jakieś sugestie, porady? Pozdrawiam Edytowane 3 Kwietnia 2020 przez Gustlik1000   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Diagnostyka na komputerze i sprawdzenie parametrów wspomagania. Druga sprawa to napisz czy stało się to przez jakieś zajście, naprawę czy tak kupiłeś   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Geometria 3D też dużo powie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gustlik1000 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Kupiłem już w takim stanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 No to jak Grześ pisał diagnostyka geometrii oraz diagnostyka wspomagania.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.