Skocz do zawartości

ASTRA K 1.6 Cdti 136km automat. Terkotanie


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Szanowni koledzy, szczęśliwi posiadacze opli, proszę Cie o podpowiedź... 

Z okolic jak ze zdjęcia słychać x

Chrobotanie, terakotanie czy coś w tym stylu...

Jakies sugestie? 

Pozdrawiam

IMG_20200611_161240_compress60.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd. Na guglach jest sporo info, między innymi:

https://mokkaforum.pl/topic/387-silnik-diesla-16-cdti-whisper-diesel-czyli-b16dth-przestroga/#comments

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wydawało mi się że skoro rozrząd jest bardziej z tyłu i to raczej po przeciwnej stronie to raczej nie będzie rozrząd. Tym bardziej że niby powinno przestawać po włączeniu i wyłączeniu a tu ciągle jest. Dodatkowo nasila się przy około 1800 do 2000 obr i później niesłyszalne....? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz racje, ale nie jestem mechanikiem tylko laikiem, dlatego poprosiłem o radę i jakieś sugestię i wytłumaczenie czy pomoc, ale mimo wszystko dziękuję. 

Przeanalizowałem temat, który przesłałeś w poprzednim załączniku i na który trafiłem wcześniej i tam jest informacja, że terkotanie (czy jak to nazwać) jest chwilowe i po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu ustaje, a u mnie jest ciągłe i nie ma wpływu to na włączanie i wyłączanie silnika czy jego dłuższy postój i spływanie oleju czy nietrzymanie ciśnienia...

Może ma ktoś do polecenia mechanika z okolic szczecina, który jest w stanie zdiagnozować i jeśli to faktycznie rozrząd, ogarnąć go?

Pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, marrriusz napisał:

u mnie jest ciągłe i nie ma wpływu to na włączanie i wyłączanie silnika czy jego dłuższy postój i spływanie oleju czy nietrzymanie ciśnienia...

Wylatany łańcuch po rozciągnięciu będzie cały czas słychać.