Gość Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 Witam, Szanowni koledzy, szczęśliwi posiadacze opli, proszę Cie o podpowiedź... Z okolic jak ze zdjęcia słychać x Chrobotanie, terakotanie czy coś w tym stylu... Jakies sugestie? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 Stetoskop i nasłuchuj gdzie jest największe nasilenie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 Rozrząd. Na guglach jest sporo info, między innymi: https://mokkaforum.pl/topic/387-silnik-diesla-16-cdti-whisper-diesel-czyli-b16dth-przestroga/#comments   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 No właśnie wydawało mi się że skoro rozrząd jest bardziej z tyłu i to raczej po przeciwnej stronie to raczej nie będzie rozrząd. Tym bardziej że niby powinno przestawać po włączeniu i wyłączeniu a tu ciągle jest. Dodatkowo nasila się przy około 1800 do 2000 obr i później niesłyszalne....?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 Chyba niezbyt masz pojęcie o czym piszesz i jak interpretujesz budowę i działanie silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 Może masz racje, ale nie jestem mechanikiem tylko laikiem, dlatego poprosiłem o radę i jakieś sugestię i wytłumaczenie czy pomoc, ale mimo wszystko dziękuję. Przeanalizowałem temat, który przesłałeś w poprzednim załączniku i na który trafiłem wcześniej i tam jest informacja, że terkotanie (czy jak to nazwać) jest chwilowe i po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu ustaje, a u mnie jest ciągłe i nie ma wpływu to na włączanie i wyłączanie silnika czy jego dłuższy postój i spływanie oleju czy nietrzymanie ciśnienia... Może ma ktoś do polecenia mechanika z okolic szczecina, który jest w stanie zdiagnozować i jeśli to faktycznie rozrząd, ogarnąć go? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 13 godzin temu, marrriusz napisał: u mnie jest ciągłe i nie ma wpływu to na włączanie i wyłączanie silnika czy jego dłuższy postój i spływanie oleju czy nietrzymanie ciśnienia... Wylatany łańcuch po rozciągnięciu będzie cały czas słychać. Opcje są dwie: albo to auto jeździ krótkie odcinki po mieście i ma ok. 80kkm albo jeżdżąc normalnie przejechało co najmniej 130-140kkm. To jest czas na zrobienie łańcucha, jeśli nie zamierza się szukać nowego silnika. 13 godzin temu, marrriusz napisał: Przeanalizowałem temat, który przesłałeś w poprzednim załączniku I umknęło, że problemy klekotu przy rozruchu bywają już przy 15kkm Pragmatyka: przebiegi rzędu od 15.000 Jak to mawia klasyk "im dalej w las tym więcej drzew"   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.