ja37 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 Mogę się mylić, ale to nie ma tak, że zawsze jest taki sam kąt skrętu. Z moich obserwacji zawsze w lewo jest ciaśniej. Przynajmniej w autach euro. Chyba, że każde auto miałem trefne Nie kce mi się do auta schodzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90146-r%C3%B3%C5%BCne-k%C4%85ty-skr%C4%99tu-k%C3%B3%C5%82/page/2/#findComment-723271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 Grześ oczywiście że zawsze jest inaczej w prawo i w lewo. Ale kolega nie opisał jakie ma różnice. Szukałem więc sposobu na sprawdzenie czy ma dobrze zamontowane. Podstawa to sprawdzić ile obrotu trzeba wykonać kierownicą w lewo i w prawo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90146-r%C3%B3%C5%BCne-k%C4%85ty-skr%C4%99tu-k%C3%B3%C5%82/page/2/#findComment-723272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiru121 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Pisałem wcześniej, w lewo mam 1,4 obrotu kierownicy a w prawo 1,6 obrotu kierownicy, wydaje mi się że na poprzedniej maglownicy było po równo ale jakoś bardzo do tego nie przykładem uwagi, dlatego jakby miał ktoś corse c to byłbym wdzięczny gdyby to sprawdził.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90146-r%C3%B3%C5%BCne-k%C4%85ty-skr%C4%99tu-k%C3%B3%C5%82/page/2/#findComment-723307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 U ciebie powiem ci nie ma tragedii ja przed zamontowaniem nowej maglownicy miałem auto żyleta puściła listę prościutki kierownica prościutki auto jechało kat zawsze kończył się w jednym punkcie czy w prawo czy w lewo nie było różnicy . Po zmianie maglownicy i po 4 stacjach diagnostycznych ... Kierownica jest skręcona w prawo mało tego zaczęła już stukać przy raptownym skręcaniu kierownica na postoju a co do kiery to skręcona tak na 2 godzinę w prawo i nie ma możliwości ustawić tego trzeba by bylo skręcić drążki według geometri o 2cm . I wtedy też jak to mówili będą różne katy skrętu kół . Na frezów nie ma szans przestawić to samo na kierownicy ściągając poduszkę bo jest tam jeden szerszy frez i kiera nie pasuje inaczej Niestety muszę z tym żyć . Nowa maglownica zaczęła stukać po 5 tys km . Kiera krzywa . Po wysłaniu jej na gwarancje nie uznali . Uznali że wszystko jest okej jedynie trzeba skasować luz . Który był już kasowany i tak zostało mało tego . Zakupiłem Ori magiel z corsy c na złomie "jak oddałem nowa na gwarancje" jeździła prosto ale miała już chyba dosyć życia po przy większym skręcaniu lubiło ja zaciac . O trzeba było siepac żeby wyprostować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90146-r%C3%B3%C5%BCne-k%C4%85ty-skr%C4%99tu-k%C3%B3%C5%82/page/2/#findComment-733964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo69 Opublikowano 13 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 Dzień dobry mam podobny problem, podczas skrętu w lewo kierownica obraca się o 1.5obrotu i na kierownicy czuc opór. Skret w prawo to >1.7 obrotu. Przy w skręcie w prawo w skrajnej pozycji koło haczy o stabilizator, i na kierownicy nie czuć oporu, kierownica jest miękka. Co ciekawe to moment wyłączenia kierunkowskaza jest przesunięty o jeden obrót kierownicy w prawo. Auto posiadam od miesiąca i nieznam historii serwisu. Czy udało się Panu rozwiązać problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90146-r%C3%B3%C5%BCne-k%C4%85ty-skr%C4%99tu-k%C3%B3%C5%82/page/2/#findComment-765509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Jeśli chodzi o opór to może być czujnik kąta skrętu kierownicy ... O ile jest wspomaganie jeśli jest to wystarczy zdjąć krzyżak z kolumny kierowniczej odkręcić plastiki od spodu kierownicy i tam pod taka metalowa blaszka "oryginalnie jest " jest takie czarne ustrojstwo przykręcone na 2 śrubach "10" jeśli rozbierzemy krzyżak wystarczy kierownicę ustawić prosto i odpalić auto trzymając kierownicę ... I sprawdzić w którą stronę się kręci u ciebie pewnie będzie szła sama w prawą stronę tam gdzie nie ma oporu regulujesz po milimetrze w twoim przypadku odwrotnie do wskazówek zegara Co do skrętu albo była wymieniana jak u mnie na chińska maglownice ... Ja mam na odwrót 1,7 obrotu w lewo i 1,5 obrotu w prawo spróbuj sprawdzić ile gwintu masz na drążkach z prawej i lewej strony Napisz co tam wywnioskowałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90146-r%C3%B3%C5%BCne-k%C4%85ty-skr%C4%99tu-k%C3%B3%C5%82/page/2/#findComment-765902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danwoj1324 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Co do zmiany ilości obrotów tj więcej w jedną stronę to można to skorygować przynajmniej u mnie bez demontar,u od nowa maglownicy oraz kolumny kierowniczej ... Wystarczy ustawić jakwczeaniej pisali drążki żeby tyle samo wystawały następnie zdjąć kierownicę i ja poprostu przestawić co prawda jest tam niby blokada że kiera pasuje w jednej pozycji ale i tak da rady ja ustawić jak komu się podoba   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90146-r%C3%B3%C5%BCne-k%C4%85ty-skr%C4%99tu-k%C3%B3%C5%82/page/2/#findComment-802371 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.