ja37 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 Mogę się mylić, ale to nie ma tak, że zawsze jest taki sam kąt skrętu. Z moich obserwacji zawsze w lewo jest ciaśniej. Przynajmniej w autach euro. Chyba, że każde auto miałem trefne Nie kce mi się do auta schodzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 Grześ oczywiście że zawsze jest inaczej w prawo i w lewo. Ale kolega nie opisał jakie ma różnice. Szukałem więc sposobu na sprawdzenie czy ma dobrze zamontowane. Podstawa to sprawdzić ile obrotu trzeba wykonać kierownicą w lewo i w prawo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiru121 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Pisałem wcześniej, w lewo mam 1,4 obrotu kierownicy a w prawo 1,6 obrotu kierownicy, wydaje mi się że na poprzedniej maglownicy było po równo ale jakoś bardzo do tego nie przykładem uwagi, dlatego jakby miał ktoś corse c to byłbym wdzięczny gdyby to sprawdził.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 U ciebie powiem ci nie ma tragedii ja przed zamontowaniem nowej maglownicy miałem auto żyleta puściła listę prościutki kierownica prościutki auto jechało kat zawsze kończył się w jednym punkcie czy w prawo czy w lewo nie było różnicy . Po zmianie maglownicy i po 4 stacjach diagnostycznych ... Kierownica jest skręcona w prawo mało tego zaczęła już stukać przy raptownym skręcaniu kierownica na postoju a co do kiery to skręcona tak na 2 godzinę w prawo i nie ma możliwości ustawić tego trzeba by bylo skręcić drążki według geometri o 2cm . I wtedy też jak to mówili będą różne katy skrętu kół . Na frezów nie ma szans przestawić to samo na kierownicy ściągając poduszkę bo jest tam jeden szerszy frez i kiera nie pasuje inaczej Niestety muszę z tym żyć . Nowa maglownica zaczęła stukać po 5 tys km . Kiera krzywa . Po wysłaniu jej na gwarancje nie uznali . Uznali że wszystko jest okej jedynie trzeba skasować luz . Który był już kasowany i tak zostało mało tego . Zakupiłem Ori magiel z corsy c na złomie "jak oddałem nowa na gwarancje" jeździła prosto ale miała już chyba dosyć życia po przy większym skręcaniu lubiło ja zaciac . O trzeba było siepac żeby wyprostować   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo69 Opublikowano 13 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 Dzień dobry mam podobny problem, podczas skrętu w lewo kierownica obraca się o 1.5obrotu i na kierownicy czuc opór. Skret w prawo to >1.7 obrotu. Przy w skręcie w prawo w skrajnej pozycji koło haczy o stabilizator, i na kierownicy nie czuć oporu, kierownica jest miękka. Co ciekawe to moment wyłączenia kierunkowskaza jest przesunięty o jeden obrót kierownicy w prawo. Auto posiadam od miesiąca i nieznam historii serwisu. Czy udało się Panu rozwiązać problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Jeśli chodzi o opór to może być czujnik kąta skrętu kierownicy ... O ile jest wspomaganie jeśli jest to wystarczy zdjąć krzyżak z kolumny kierowniczej odkręcić plastiki od spodu kierownicy i tam pod taka metalowa blaszka "oryginalnie jest " jest takie czarne ustrojstwo przykręcone na 2 śrubach "10" jeśli rozbierzemy krzyżak wystarczy kierownicę ustawić prosto i odpalić auto trzymając kierownicę ... I sprawdzić w którą stronę się kręci u ciebie pewnie będzie szła sama w prawą stronę tam gdzie nie ma oporu regulujesz po milimetrze w twoim przypadku odwrotnie do wskazówek zegara Co do skrętu albo była wymieniana jak u mnie na chińska maglownice ... Ja mam na odwrót 1,7 obrotu w lewo i 1,5 obrotu w prawo spróbuj sprawdzić ile gwintu masz na drążkach z prawej i lewej strony Napisz co tam wywnioskowałem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danwoj1324 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Co do zmiany ilości obrotów tj więcej w jedną stronę to można to skorygować przynajmniej u mnie bez demontar,u od nowa maglownicy oraz kolumny kierowniczej ... Wystarczy ustawić jakwczeaniej pisali drążki żeby tyle samo wystawały następnie zdjąć kierownicę i ja poprostu przestawić co prawda jest tam niby blokada że kiera pasuje w jednej pozycji ale i tak da rady ja ustawić jak komu się podoba   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.