Gość Paweł 41 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Witam. Po wymianie tarcz i klocków przód lewe przednie koło strasznie gorące tak jak przed wymianą. Co może być przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 A co było robione z zaciskami? Kto to robił?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł 41 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Znajomy robił. Z polecenia. Wymienił tarcze i klocki bo przed wymianą koło się grzało. Po wymianie dalej to samo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Więc opcje są takie: 1. Tłoczek zacisku nie cofa się po puszczeniu hamulca (sparciałe gumy lub korozja tłoczka albo brud wewnątrz). 2. Rozwarstwiony przewód elastyczny do zacisku (puszcza płyn w jedną stronę). 3. Uszkodzenie wewnętrzne w pompie ABS.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł 41 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Ok dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 A jest jeszcze jedna opcja - sam klocek się nie cofa bo ma brudne ślizgi w jarzmie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł 41 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Nie bo oczyszczone było. Rozmawiałem z mechanikiem który to robił i powiedział tak jak Ty że może przewody hamulcowe sparciałe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Kolego czyszczone ale jak i co. Z tego co wiem to roboty przy tym trochę jest a mechanicy czasem idą na skróty. Inna sprawa że przez chwilę klocki muszą się ułożyć na nowej tarczy, ale może być też tak że klocki i tarcza będą już do wyrzucenia gdy przegrzejesz tarcze i klocki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł 41 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Wymienię jeszcze te przewody elastyczne i zobaczę czy to coś da. Bo ewidentnie jak podniosłem na lewarku to te koło nie kręciło się swobodnie tylko klocki chaczyły o tarczę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Są dwie opcje, tłoczek w zacisku nie cofa się po odpuszczeniu hamulca, może być zardzewiały albo zabrudzony, wystarczy żeby się trochę wysunął i zajrzeć pod osłonę gumową. Druga sprawa to może stać na prowadnicach są skrzywione/wyrobione albo nie przesmarowane. Nie wiem na ile się znasz i czy sam potrafisz zdemontować koło i zacisk, tak aby cofnąć tłoczek założyć klocki i zacisk. Jeśli będzie stało na prowadnicach od razu to zobaczysz, jeśli po wciśnięciu hamulca to tłoczek. Jeśli chcesz wymieniać przewody to zblokuj hamulec bo zapowietrzysz cały układ i zamiast dwóch kół będziesz męczył się z czterema. Filmik takie ABC jak wygląda i pracuje zacisk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.