wampiros6 Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Witam. Wziąlem się za regenerację zacisku tył lewy, bo klinował mi tacz. wszystko wymieniłem czyli gumki, tłoczek i wszystko inne co było w zestawie. Wszystko ładnie wyczyściłem. Zachowałem pełną sterylność. Zamontowałem.nową podkladkę miedzianą. Chcę odpowietrzyć.układ a tu mnie płyn ucieka spod tłoczka jak naciskam pedał hamulca. Wymontowałem wszystko bo myślałem że się gdzies guma powinęła lecz nie. Znow wszystko do czystego, odpowietrzanie i znowu leci. Zauważyłem że uszczelka co wchodzi w rowek ktora ma uszczelniać układ wchodzi luźno, a stara tak nawet ciasno. Czy tutaj jest problem czy może gdzieś indziej? Na marginesie, jaki moment na dokręcanie przewodu hamulcowego bo na nowej podkładce troche się poci. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90371-regeneracja-zacysku-uciekajacy-p%C5%82yn-spod-t%C5%82oczka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Kilka razy mi sie zdazylo ze uszczelka tłoczyska nie pasowala. Najczesciej w tanich zestawach naprawczych bez tloczka kupowanych   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90371-regeneracja-zacysku-uciekajacy-p%C5%82yn-spod-t%C5%82oczka/#findComment-724207 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampiros6 Opublikowano 10 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 11 minut temu, Marcin 83 napisał: Kilka razy mi sie zdazylo ze uszczelka tłoczyska nie pasowala. Najczesciej w tanich zestawach naprawczych bez tloczka kupowanych Tyle że ja kupowałem całe zostaw wraz z tłoczkiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90371-regeneracja-zacysku-uciekajacy-p%C5%82yn-spod-t%C5%82oczka/#findComment-724209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Nie wiem jak w "AH", ale u mnie w Zośce A na tyle występowały różne średnice i dwóch producentów BOSCH i LUKAS i tu może być problem. Następnie nadmierna sterylność - może uszkodzić gumę uszczelek przy montażu - smar ropopochodny powoduje że guma robi się miękka i po jakimś czasie tłoczek stanie w obudowie. Dlatego stosuje się specjalne smary do układów hamulcowych a tłoczek najlepiej wkręcić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90371-regeneracja-zacysku-uciekajacy-p%C5%82yn-spod-t%C5%82oczka/#findComment-724220 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Tloczki lucas bosch podejrzewam ze widzial by przy montazu ze sa inne. Do montazu uzywam tylko ATE pasty do montazu. Mala tubka jakies grosze kosztuje. Uszczelka powinna wejsc w rant na ciasno, bez zadnych luzow.jesli juz zlozyles i nadal cieknie to niestety znow musisz rozebrac, na zacisku jest oznaczenie bosch lub lucas, te z lucasa o ile pamietam mialy "zeberka" kup w ciemno nowa uszczelke jesli jestes pewny ze tloczek kupiles odpowiedni, cudow nie ma, obudowa zacisku przeciez sie nie powiekszyla.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90371-regeneracja-zacysku-uciekajacy-p%C5%82yn-spod-t%C5%82oczka/#findComment-724226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampiros6 Opublikowano 12 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Dziekuje wszystkim za aktywność. Stała się rzecz zaskakująca. Ktoś zacisk wymienił prawdopodobnie od zafiry B. Tloczek 41 zacisk trw i nie miało prawa pasować. Kupiłem zestaw na 41 i pasuje pieknie. Ten co mam założyłem z drugiej strony bo tam mam Lucas. Taka pierdoła a ja święcie przekonany że to 38mm Może ten post komuś się przyda na przyszłość. Można zamknąć   1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90371-regeneracja-zacysku-uciekajacy-p%C5%82yn-spod-t%C5%82oczka/#findComment-724249 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Czyli chcesz powiedzieć, że z jednej strony masz zacisk z tłoczkiem 38mm Lucas, a na drugiej TRW 41mm. A jak byłeś na przeglądzie to była jakaś różnica w sile hamowania? Czy oba te zaciski hamują równomiernie? Wiesz do czego zmierzam, podczas gwałtownego hamowania siła hamowania kół na poszczególnej osi powinna być miej więcej taka sama.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90371-regeneracja-zacysku-uciekajacy-p%C5%82yn-spod-t%C5%82oczka/#findComment-724285 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampiros6 Opublikowano 13 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 17 godzin temu, WariatPSM napisał: Czyli chcesz powiedzieć, że z jednej strony masz zacisk z tłoczkiem 38mm Lucas, a na drugiej TRW 41mm. A jak byłeś na przeglądzie to była jakaś różnica w sile hamowania? Czy oba te zaciski hamują równomiernie? Wiesz do czego zmierzam, podczas gwałtownego hamowania siła hamowania kół na poszczególnej osi powinna być miej więcej taka sama. Miałem przegląd i przeglad miałem na klinującym się zacisku (przed regeneracją). Diagnostą powiedział że jest ok ale można podkręcić linkę. Tak Lewo lucas 38, prawo trw 41mm Nie ściąga orzy hamowaniu bez trzymania kierownicy bo też się zastanawiałem Ale zacisk z zafiry bez problemu podjedzie ale by odkręcić zacisk trzeba poluzować przewód.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90371-regeneracja-zacysku-uciekajacy-p%C5%82yn-spod-t%C5%82oczka/#findComment-724294 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.