Skocz do zawartości

1.9 gasnie nie wchodzi na obroty


Gość hamataro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Moze ktos z was mi podpowie co moze byc nie tak 

Mam Nissan primastar  1.9dci 100 z 2005roku  auto jakis czas temu po odpaleniu gaslo po dodaniu gazu czasem udawalo sie podjechac kilka metrow i chodzilo chwilke normalnie.

Komp pokazywal bledy synchronizacji walka czujnika predkosci czy jakos tak Okazalo sie ze pasek byl tak luzny ze nie wiem jakim cuden nie przeskoczyl i to musialo powodowac te  bledy na kompie

Z racji ze i tak mialem wyjac glowice dac do naprawy gniazdo swiecy(urwane byly 2) postanowilem wytachac caly silnik i zrobic porzadek w przedziale silnika.

 

glowica wyslana do sprawdzenia i wymiany co trzeba oraz naprawy gniazd swiec 

Poskladane wszystko spowrotem a tu zonk auto dalej nie pali jak powinno, gasnie po odpaleniu czasem jak zalapie to pochodzi dluzszy okres ale tylko na wolnych obrotach zero reakcji na gaz  oraz dymi tak jakby cos bylo nie tak dawka paliwo powietrze

Bledy na kompie to swiece oraz przeplywka 

mam druga przeplywke na pewno sprawna podmiana dalej nic , ten sam blad przeplywki, po odpieciu jej wogle czasem nie odpala a jak odpali to tak samo zero reakcji na gaz 

Myslalem ze cos z paliwem nie tak wtryski przelewy ok rowno po 10ml jak udalo sie odpalic na wolnych 

filtr nowy ( probowalem tez podac paliwo z butelki pomijajac filtr to samo 

Podmienilem pompe wysokiego cisnie tez bez zmian

Rozrzad sprawdzany 2 razy 

Kompresja nie powala  wszedzie 24.5 bara powinno byc chyba 30 ale zawsze taka mialem 

filmik z pracy silnika i danych z opcoma

https://www.youtube.com/watch?v=spkBWhu38Bg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzy sprawdzane zanim glowica byla zalozona 

egr nowy ok 3miesiace temu wymieniany

 

wiazka to moj najwiekszy problem bo chyba kazda wtyczka byla juz wymieniana jedyna jaka jest oryginalna to ta ktora idzie  do pompy

zanim poskladalem wszystko  niby sprawdzalem przejscie na kazdej wtyczce do ecu i niby bylo  

w kabelkach raczej sam sobie nie poradze i bede musial poszukac jakiegos speca 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma bledow czujnika walka ani walu  tez myslalem o tym ale po podmianie nie ma roznicy 

podlaczylem drugie vivaro na kompa (nie clip) op-com i zauwazylem ze jest dawka paliwa 6mg/st a u mnie 20mg/st  wiec chyba wtryski ale z tego drugiego auta nie da sie ich wyjac zapieczone na amen

 

przeplywka pokazuje mi 50kg na h   po odpieciu wtyczki zero roznicy a te drugie auto jak odepne wtyczke to i tak chodzi normalnie 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomeczku masz jeszcze błąd P0113 czujnik temperatury zasysanego powietrza- sygnal wejściowy za wysoki.

Mozliwe przyczyny:

Przerwany obwod pradowy, zwarcie z potencjalem plus, przewod masowy uszkodzony,

Uszkodzony czujnik temperatury zasysanego powietrza

Komputer sterujacy 

Choc szczerze wątpię zeby przy tym czujniku silnik chodzil jak traktor

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności