rafalgrzegorz Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 A może to coś pomoże i naprowadzi -   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90608-astra-h-19cdti-120km-16v-bez-dpf-szarpanie-przy-2-tysi%C4%85cach-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-725329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Mi wydaję się, że czekasz aż ktoś z nas zgadnie i trafi w dziesiątkę z twoją usterką. Jak już coś sam sprawdzałeś to napisz, nikt nie będzie zgadywać jaki jest problem bo auto stoi u ciebie. Za takie coś jak opisujesz odpowiada układ paliwowo-powietrzny, a posiada sporo czujników i osprzętu. Może to być pompa paliwa w baku jak i zapchana turbina. Masz wersje 16V i masz tam kolektor ssący z klapami wirowymi, też potrafi się zacinać i zasyfić. Sprawdź wszystkie wymienione bolączki i usterki jakie koledzy wypisali, dopiero później daj mechanikowi do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90608-astra-h-19cdti-120km-16v-bez-dpf-szarpanie-przy-2-tysi%C4%85cach-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-725353 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Zebyc ściągnąć kolektor bedzie musiała pompe wtryskowa zrzucic, jedna sruba jest zasłonięta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90608-astra-h-19cdti-120km-16v-bez-dpf-szarpanie-przy-2-tysi%C4%85cach-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-725355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sztorcu17 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Elektronicznie sprawdzone przez komputer i wszystko sprawne, sam zaprzyjaźniony mechanik stwierdził że jest przekonany, że to wtryski, jutro będą sprawdzane więc dam znać co wyjdzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90608-astra-h-19cdti-120km-16v-bez-dpf-szarpanie-przy-2-tysi%C4%85cach-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-725402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sztorcu17 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Po sprawdzeniu okazuje się, że wszystkie wtryski są padnięte, w poniedziałek dowiem się czy da radę je zregenerować. Jeśli nie zastanawiam się nad zakupem zregenerowanych z roczną gwarancją, myślicie że ma to rację bytu, gdyby się okazało że nie da rady zregenerować?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90608-astra-h-19cdti-120km-16v-bez-dpf-szarpanie-przy-2-tysi%C4%85cach-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-725453 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Jakie tam masz wtryskiwacze? Z góry Cie uprzedzam aby ręka Boska Cie broniła przed wysyłaniem wtryskiwaczy do rudy slaskiej, motomaximus. Lub kazde ogloszenie o regeneracji na Olx gdzie widnieje "Dariusz"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90608-astra-h-19cdti-120km-16v-bez-dpf-szarpanie-przy-2-tysi%C4%85cach-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-725464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sztorcu17 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Nie nie, wszystko u znajomego robione, sprawdzone i dobra firma. W poniedziałek się dowiem szczegółów odnośnie tego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90608-astra-h-19cdti-120km-16v-bez-dpf-szarpanie-przy-2-tysi%C4%85cach-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-725466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.