Skocz do zawartości

Wzrastają obroty po wciśnięciu sprzęgła


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

A moze przepustnica, albo linka od gazu sie blokuje???

Ja miałem zabrudzona przepustnice to zaswiecala sie kontrolka silnika po rozgrzaniu, ale pozatym wszystko OK. przepustnice mozna przeczyscic...., sprawdz tą linke od gazu u mnie kiedyś sie przycinała to obroty spadały bardzo wolno - posmarowałem linke i wróciło do normy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

I jeszcze jedno, przed chwilą odpiąłem EGR, odłączyłem aku na chwilę i odpaliłem auto, obroty ładnie spadły do 800, jak stał, przejechałem dosłownie kilka metrów i po wciśnięciu sprzęgła znowu na 2500.

Kontrolka się zapaliła?

Jak się zapali, to pojeździj tak trochę dłużej, bo komp faktycznie adaptuje się do istniejących wcześniej warunków i trzeba trochę czasu, żeby zaadaptował się do aktualnych.

Uzupełnij profil o symbol silnika i rocznik, bo ciągle trzeba wracać do pierwszego postu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kontrolka się zapaliła i świeciła cały czas, już by mi to nawet nie przeszkadzało, ale te obroty mnie dobijają.

Przepustnica była czyszczona, dwa razy. Może po prostu się już skończyła...

Linka gazu odbija dobrze nie sądzę żeby to była p[rzyczyna, ale sprawdzić zawsze można.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Może wiem gdzie jest przyczyna, bo kiedyś rozwiązałem problem szalejących obrotów, ale na zimnym silniku.

Spróbujemy, ale najpierw oglądnij dokładnie cały dolot powietrza od filtra.

Zdejmij go całkowicie i obadaj.

Kiedyś koleś twierdził, że dolot jest na sto procent o.k., bo go zdejmował i zakładał dziesięć razy, a okazało się, że dziesięć razy zakładał tak, że podwijał się kołnierz rury na gardzieli przepustnicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Właśnie wróciłem od kolejnego mechanika, który stwierdził, że usterka na 100% jest pochodznia mechanicznego, prawdopodobnie nieszczelny kolektor lub wąż przy przepustnicy, może jeden z wężyków podciśnienia, ale na pewno nie jest to silniczek krokowy czy EGR. Wspominał coś także o czujniku podciśnienia, który podobno lubi czasami mieszać.

Przebadał mi dwa razy komputer i nic, tyle dobrze że nie wziął ani złotówki.

Tak że teraz mozolne rozbieranie i oglądanie każdego elementu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tak że teraz mozolne rozbieranie i oglądanie każdego elementu.

Na razie tego nie rób.

Powodem może być czujnik temperatury powietrza dolotowego.

Masz go w dolocie zaraz za, za filtrem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam mam ten sam problem po zamontowaniu nowego silnika krokowego.

To może najpierw skupić sie na nim, skoro przedtem było dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

a stary krokowiec mi nie trzymał niskich obrotów,tylko do 1500

Bo mógł szwankować, a nowy jest jak widać inny, a musi być dokładnie taki jak stary, bo musi pasować do kanału powietrza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności