Skocz do zawartości

Nie pali


Gość Darjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Czujnik wału do sprawdzenia.

Oraz jego wiązka.

21 minut temu, Darjusz napisał:

bezpieczniki całe.

 

Cały czy nie .

Ważne czy jest na nich napięcie.

21 minut temu, Darjusz napisał:

Przekaźniki działają

 

Przekaźniki działają .

Jak było sprawdzane?

Na aucie czy po wyjęciu.

21 minut temu, Darjusz napisał:

Pompa działa

 

Na ostro czy w aucie ?

 

 

Dalej nie napisałeś co dokładnie się dzieje.

Rozrusznik nie kręci czy kręci ale auto nie odpala

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Bezpieczniki sprawdziłem probówką, przekaźniki sprawdzone po wyjęciu, potem w aucie zwarłem styki i pompa zaczęła pracować. Natomiast jak to wygląda przy odpalaniu, po przekręceniu kluczyka w poz 2 wszystko jest normalnie tylko nie słychać załączenia pompy, następnie przy próbie odpalenia cisza nic się nie dzieje. Tak jakby stacyjka nie podawała napięcia na pompę i rozrusznik. Czujnik wału czemu? Wszystko było ok do czasu naprawienia tego centralnego zamka. Jest możliwe że jak się bawiłem centralnym załączyła się jakaś antykradzieżowa blokada zapłonu? Bo i taką teorie spiskową słyszałem. I tak jestem laikiem w temacie a nie chce iść narazie na łatwiznę czytaj do mechanika. Nie jestem p...a tylko chłop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Darjusz napisał:

Czujnik wału czemu?

 

Czujnik wału daje sygnał sterownikowi że silnik sie kręci i trzeba dać paliwo oraz iskrę

Ale też może być że masz jakiś alarm i on blokuje.

Ja bym sprawdził też błędy.

11 minut temu, Darjusz napisał:

następnie przy próbie odpalenia cisza nic się nie dzieje.

 

Czyli rozrusznik nie kręci?

Szukaj więc w klemach.

Sprawdź czy do rozrusznika dochodzi sygnał ze stacyjki.

Sprawdź czy ma stały plus.

Sprawdź masy  na karoserii oraz czy silnik jest też dobrze umasowiony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2020 o 20:54, Darjusz napisał:

Otóż ostatnio wymieniłem wkład stacyjki

Ja mam pytanie od siebie czyli hmmm jak dobrze rozumiem wymieniłeś wkład stacyjki czyli klucz też masz nowy ???? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, maersk napisał:

Ja mam pytanie od siebie czyli hmmm jak dobrze rozumiem wymieniłeś wkład stacyjki czyli klucz też masz nowy ???? 

Też nowy, ale przełożyłem stary immo i czytnik też został stary. Wydaje mi się jednak, że to właśnie immo się zablokował... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z tą moją corsa to czary jak uj się dzieją. Chyba egzorcystę potrzebuję. Mianowicie zauważyłem przed chwilą że nie działa centralny z klucza, czyli po włożeniu do zamka. Chwilę pokręciłem w lewo w prawo i zaskoczył. Z pilota działa normalnie. Więc spróbowałem odpalić i co? I pompa paliwa zaskoczyła (kilka razy pod rząd), ale rozruch już nie. No to mówię dalej zamkiem pokrece. I łydka blada, pompa znów nie gada ale zamek działa... Magia opla

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm wiesz co jak byś opisał mega mega dokładnie to pomógł bym rozwiązać problem jeżeli wymieniłeś ''stacyjkę ''wsad'' stacyjki''' i nowym kluczem np próbowałeś odpalić pod wpływem chwili i emocji i nie poszło mogło dojść do rozkodowania immo   lub mogłeś uszkodzić pestkę ale wyślij jakieś zdjęcia coś to pomogę dalej   op com nie pomoże chyba że masz widzę w kodowaniu itd....

Ps nowe klucze trzeba programować chyba że te z allegro które pestki nie mają :(

Edytowane przez maersk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc od początku. Jak kupiłem corsę to były 2 kluczyki. 1 oryginalny z pilotem i 2 nie oryginalny tylko do stacyjki bez pilota(czyli wkładka stacyjki była wymieniona) . Jakoś mi to nie przeszkadzało. Dodatkowo potrafił się zatrzasnąc centralny, przy lapaniu za klamkę lub trzaśnięciu drzwiami. Po pewnym czasie centralny padł z pilota a potem z klucza. Jakiś czas temu pojawił się problem z odpalaniem, zero reakcji na zapłon, dosłownie nic oprócz zapalenia kontrolek. Odpalał na pych i jakiś czas było ok. Potem zaczął się rozładowywać aku. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nie odcinało prądu. Postanowiłem się za to zabrac. Stwierdzlem że kupię używany zestaw zamków i stacyjki co by mieć jeden klucz. Zmieniłem, auto odpalało ale dalej kradło prąd, nie było centralnego i zamek się sam zamykał. Dokupiłem kostkę stacyjki nową i zamek drzwi kierowcy używany. Wymieniłem i wszystko działa oprócz centralnego. Auto odpalało bez problemu. Poszukałem i się okazało że brakuje bezpiecznika od centralnego??? (nie wiem kiedy ktoś go wyjął, na pewno nie ja) włożyłem bezpiecznik i centralny zadziałał, ale auto przestało odpalać??? Masakra. Nie wiem co napisać jeszcze, chyba się poddam i dam do elektryka, choć podejrzewam że to jakaś głupota i mogę zaoszczędzić kupę kasy... 

Edytowane przez Darjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności