Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Witam. Mam Astrę I z X14NZ i prostą instalację za 1500zł Zrobiłem na niej 65 tys km. Od jakiegoś czasu rano, gdy odpalę auto i dojadę do pierwszych świateł auto gaśnie. Po 10 minutach już jest ok. Mogę 100 razy zapalać, ruszać itp. Problem jest tylko rano. Byłem u gazownika i powiedział mi, że muszę wymienić reduktor. Czy gazownik ma rację czy chce mnie naciąć na parę stów?? Ile wytrzymuje reduktor?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Mój wytrzymał 50kkm. Może najpierw spuść mazut z parownika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Te objawy świadczą o tym że membrany w reduktorze zesztywniały. Nie ma potrzeby wymiany całego reduktora (koszt nowego pewnie 200-300zł), można wymienić same membrany ( na allegro 60-70zł w sklepie ze 20 zł drożej). Jeśli bawisz się trochę w mechanikę możesz zrobić to samemu. reduktor nie ma skomplikowanej budowy i potem dopiero pojechać na regulacje do gaziarza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 mój wytrzymał ponad 230 tyś km   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tilok Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 stachw, zauważyłeś może żeby spalanie Ci wzrosło http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif Napisz jakiej firmy masz parownik i w jaki sposób odpalasz auto, czy na gazie czy na benzynie i kiedy przełączasz na gaz bo 65 kkm to moim zdaniem za mało na parownik. Kiedy była ostatnia regulacja   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 WITAM to na bank parownik miałem to samo w corsie,dużo paliła i gasła jak silnik sie nie zagrzał dobrze,wymieniłem i było ok.Pozdro.J .T   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanuszW Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 można wymienić same membrany ( na allegro 60-70zł w sklepie ze 20 zł drożej). Jeśli bawisz się trochę w mechanikę możesz zrobić to samemu. reduktor nie ma skomplikowanej budowy i potem dopiero pojechać na regulacje do gaziarza. Czy trzeba zwrócić szczególną uwagę na coś przy wymianie membran.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 jaki masz reduktor?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanuszW Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Tomasetto AGC 100 HP   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 niema tam żadnych niespodzianek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.