Gość JanuszW Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Kupiłem komplet naprawczy, sam wymieniałem, faktycznie prosta robota, wreszcie skończyły się problemy z falującymi obrotami na lpg.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-267876 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Witam. Mam vectrę a i parownik lovato, instalacja jest holenderska i wygląda na to że parownik jest od nowości 8 lat - tak jest napisane w papierach. Mam podobne objawy co kolega no i dziś mechanik mówił że parownik gubi płyn chłodniczy. Czy zestaw naprawczy pomoże? Czy wymiana membran to skomplikowane? Trochę się bawię w mechanikę auta, ale nigdy tego nie robiłem, nie mama garażu, autko zawsze pod chmurka. Czy to trudna robota ? Muszę spuścić płyn chłodniczy ?? Popr. posta/DAROMV6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-231246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 ......kup cały nowy parownik... szkoda zabawy z tymi membranami, a i tak nie masz gwarancji, ze bedzie działał poprawnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-231243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Ale dlaczego kolego ma nie działać? Nowy parownik to koszt minimum 150zł, a zestaw naprawczy to 60zł max, a przecież wymienia się cały prawie oprócz obudowy, elektrozaworu i paru dupereli. Jednak bym chciał spróbować i nauczyć się czegoś nowego. Popr.lit/DAROMV6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-231167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 mumin87, Lovato (to włoski reduktor) jest prostym reduktorem w regeneracji i jeśli posiadasz trochę pojęcia i imbus (nawet meblowy), to większych problemów nie ma z wymianą membran - nie jest trudne, oczywiście po wymianie dobrze byłoby sprawdzić szczelność i podstawa - wyregulować. Oczywiście zaleciłbym te lepsze (powiedzmy oryginalne), a nie tureckie itp po 30-35zł. Jeszcze zapomniałem dodać - płynu spuszczać nie trzeba jeśli węże "zadrzesz" do góry aby nie wyciekał lub chwilowo je zaślepisz w innym wypadku trzeba trochę spuścić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-231159 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 mumin87, moja opinia opiera sie na doświadczeniach znajomego, który też regenerował, ale auto zaczęło pracować jeszcze gorzej niż na tym starym parowniku, po próbach regulacji w końcu kupił nowy, może to wina tych tanich tureckich membran o których wspomina DAROMV6...... nie wiem, wybór należy do Ciebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-231154 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 szkoda zabawy z tymi membranami, a i tak nie masz gwarancji, ze bedzie działał poprawnie.Dokładnie to samo usłyszałem, jak gość w Nagazie mówił to do klientki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-230914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Jak nie ma za wiele kasy i zrobi się samemu to się opłaca Grześ wiadomo jest, że jak ma ktoś taką samą marżę za sprzedaż jak zarobek za regenarację, to rąk sobie brudzić nie będzie a i tak swoje zarobi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-230848 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 interesuje mnie zestaw naprawczy za 60zł a opisik ściągnołęm z netu krok po kroku wiadomo chodzi o oszcednośc to po pierwsze no i powiem tak miałem 3 auta zgazem i wiecej ufam sobie niż gazownikom z którymi miałem stycznosc(niektórzy powini regulować przeżutki w rowerach a nie lpg) wiec podejme sie wyzwania a jak bedzie to napisze jak zamówie zestaw Pytanko jeszce tylko jak sprawdzic szczelność i przy okazji chciałem wymienić weze od lpg bo widać ze popękane miejscami gdzie dostać jakie koszty ktos może sie orientuje? a czy wymienić odrazu elektrozawów na nowo kszt niewielki ale czy to cos da czy chulac na stary pzdarwiam i dziekuje za zainteresowanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-230776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Gazownicy wołają po dychu za metr, ale zawsze możesz zobaczyć na alledrogo - może znajdziesz taniej. Elektrozaworu nie trzeba wymieniać jeśli sprawnu, ewentualnie profilaktycznie wyczyścić "rdzeń". Jeśli nie masz testera szczelności w spraju, to wystarczy zrobić trochę "wywaru z mydła" i pomazać np pędzlem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9175-reduktor/page/2/#findComment-230629 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.