Skocz do zawartości

CORSA D 1.2 Błąd kluczyka Programowanie modułów OP-COMem


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki @waldek2020 popróbuję po południu :) Carpassa mam oczywiście, tylko nie wiem czy użyć oryginalnego od auta czy tego, który przyszedł z nowym sterownikiem silnika, ale na logikę wydaje mi się, że oryginalnego trzeba.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, byłem, grzebałem, nawet skasowałem wszystkie klucze i lipa. Mój stary kluczyk koduje bez problemu, ale nowego nie chce. W Immo mam takie błędy:

B3060-00 Transponder ID invalid

B3077-00 Wrong Transponder Type detected

 

Czyżby błąd B3077 mówił mi, że auto nie zagada z tym transponderem, który jest w kluczyku?

Jeśli tak, to czy mogę wymienić sam transponder (i ewentualnie wie ktoś jaki byłby właściwy)?

 

Z góry dzięki i przepraszam, że tak Wam truję, ale zależy mi by mieć dwa kluczyki (na wszelki wypadek)...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, ja37 napisał:

Może tu jest błąd - w zakupie?

No mój tez jest niby do Astry... Ciekawe czy pilot będzie działał. Jeśli tak, to wystarczy transponder wymienić, nie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Albercik napisał:

Hejka,

 

Mam tylko jeden kluczyk do Corsy D. Kupiłem drugi. I tutaj mam pytanie, bo przestudiowałem kilkanaście tematów (zarówno tu, na Forum, jak i na innych forach) i nie mam do końca jasności. Czy mogę dodać nowy kluczyk do immo, czy muszę najpierw skasować wszystkie klucze i dodać nowy? Nowy kluczyk jest Delphi, wygląda na oryginalny (choć podejrzanie głośno klikają przyciski centralnego; z autem miałem prosty kluczyk z przyciskami, nowy to scyzoryk).

 

No i czy wystarczy grzebanie w module Immo, czy muszę też grzebać w ECU czy zegarach? Różne źródła różnie podają i już głupi jestem od tego czytania...

 

Dzięki,

Tomek

 

Kluczyk kupiłeś od innego auta używany? Na pewno. Dodanie kluczyka nic nie da. Trzeba zalogować car pasem auta. Potrzebny nowy transporter, jak się nie mylę to taki Pcf7941 i aby miał 433Mhz do centralnego zamka. Czyli cała płytka z elektroniką nowa. Logujesz i dopiero potem dopisujesz. Nigdzie nie grzebiesz ani w ecu, ani w zegarach.Wchodzisz w imobilajzer i programujesz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.04.2024 o 04:27, Mery 11 napisał:

Kluczyk kupiłeś od innego auta używany? Na pewno.

Zonk. Nówka-surówka :)

 

W dniu 11.04.2024 o 04:27, Mery 11 napisał:

Potrzebny nowy transporter, jak się nie mylę to taki Pcf7941 i aby miał 433Mhz do centralnego zamka.

Taki dokładnie ma. Sprawdzony czytnikiem w punkcie dorabiania kluczy. Zarówno stary kluczyk, jak i nowy mają dokładnie te same transpondery.

 

W dniu 11.04.2024 o 04:27, Mery 11 napisał:

Wchodzisz w imobilajzer i programujesz.

Stawiam, że coś mój OpCom od majfrendów nie daje rady po prostu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności