Skocz do zawartości

Brak ogrzewania w samochodzie


Gość Agiszagi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Agiszagi

tak po takim odpowietrzaniu ogrzewanie się włącza

 

3 minuty temu, adam1954 napisał:

Ja pisałem o silniczku ktory jest na klapce cieple-zimne.

Bo zrozumiałem że on był rozebrany.

Piszesz o klapce ciepłe-zimne?

 

Bulgotanie o nie dobry objaw.

Jeżeli nie ma wycieków to pomierzyłbym kompresję

 

Ale wracając.

Po takim bulgotaniu i zakręceniu korka w zbiorniczku ogrzewanie sie włącza?

:( o nie brzmi poważnie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Agiszagi napisał:

tak po takim odpowietrzaniu ogrzewanie się włącza

 

To by jednak świadczyło o zapowietrzeniu.

Na początek bym wypłukał nagrzewnicę

Ale jest jeszcze opcja że zapowietrza się przez moduł wspólny termostatu z EGR.

Tą uszczelką

2021-03-01_210446.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Agiszagi
21 minut temu, adam1954 napisał:

To by jednak świadczyło o zapowietrzeniu.

Na początek bym wypłukał nagrzewnicę

Ale jest jeszcze opcja że zapowietrza się przez moduł wspólny termostatu z EGR.

Tą uszczelką

2021-03-01_210446.png

Oki dziękuje za rady i pomoc jak coś bede się jeszcze odzywac dziekuję :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Agiszagi
2 minuty temu, Marcin 83 napisał:

Mozesz zrobic jeszcze test na obecnosc spalin w ukladzie. Kosztuje jakies 30 zł. Lejek z płynem reakcyjnym

wiem robiłam ten test juz kilka razy i nigdy nie wychodzi wiarygodnie, płyn ma się niby odbarwić ale raz jest tak ze sie odbarwia raz nie. Robiłąm tez tą precyzyjniejszą wersje za pomocą tego na zdjęciu, ale w układzie było za duże ciśnienie i test tez nie wyszedł jednoznacznie

test glowica.jpg

155811637_221914473048398_5344684337546772248_n.thumb.jpg.127a06da23fe5f561294000ec7a30cc2.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Agiszagi
2 minuty temu, Agiszagi napisał:

wiem robiłam ten test juz kilka razy i nigdy nie wychodzi wiarygodnie, płyn ma się niby odbarwić ale raz jest tak ze sie odbarwia raz nie. Robiłąm tez tą precyzyjniejszą wersje za pomocą tego na zdjęciu, ale w układzie było za duże ciśnienie i test tez nie wyszedł jednoznacznie

test glowica.jpg

155811637_221914473048398_5344684337546772248_n.thumb.jpg.127a06da23fe5f561294000ec7a30cc2.jpg

i raz jest taki raz ciemny jak w butelce, teoretycznie jakaś nieszczelniosć chyba i tak jest ale wole sie dobrze wstrzelić niż rozbierać pół samochodu

 

7 minut temu, adam1954 napisał:

Więc zostaje na początek wymienić tę uszczelkę a jeżeli nie pomoże to kompresja 

eh a miało być tak fajnie :) dzieki za pomoc

Przy okazji tylko mieliście może już styczność z błędem p0420?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli raz sie odbarwia to znaczy ze jest nieszczelnosc. Nie wiem jak tam zbudowany jest termostat z egr , moze przy zadanym punkcie twarcia termostatu lub egr dopiero spaliny przedostaja sie do ukladu chlodzenia . Czyszczenie egr nigdy nie zaszkodzi a uszczelka groszowe sprawy. Od czegos trzeba zacząć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności