Skocz do zawartości

Meriva 2007r. 1.3cdti Bezpieczniki i przekaźniki opis, schemat elektryczny


Gość andrev2222

Rekomendowane odpowiedzi

Gość andrev2222

Tak jak w tytule poszukuję schematu elektrycznego elektroniki silnika i opisu bezpieczników, i przekaźników do Merivy jak z tematu. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrev2222
To może jeśli ktoś ma dostęp, podpowie który przekaźnik odpowiada za kod błędu P1625- opisany jako przekaźnik główny i który bezpiecznik zasila ten przekaźnik?
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czytać post wyżej potrafisz?

Kurde, ja nie potrafię......naprawdę nie będę sobie głowy zaprzątał merivą, jak mam na rozkładzie dwie astry.

 

Pany do was pytanie.

Kto widział mery A w sedanie????

I to z 2,0 16V?

I to 130KM?

I pewnie w klekocie??

 

 

Autor - postaraj się.

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrev2222

Profilu nie zaktualizowałem wcześniej, ale już poprawione.

Są dwa jednakowe przekaźniki od sterowania silnikiem i od pompy paliwa w zbiorniku, błąd dotyczy najprawdopodobniej przekaźnika pompy, bo bez niego, zostaje identyczny błąd, natomiast po wyjęciu przekaźnika sterowania silnikiem pojawia się dodatkowy.
Przekaźniki mostkują piny 30 i 87, natomiast 86 i 85 są sterujące. W przekaźniku górnym od sterowania silnikiem wszystko jest ok, po wyjęciu na pinie 30 i jednym sterującym 86 jest napięcie, tak jak podpowiada schemat, po zadziałaniu tego przekaźnika powinno pojawić się napięcie na pinie 86 przekaźnika pompy. W samochodzie na pinie 86 pompy jest stały minus. Czy to świadczy o uszkodzeniu instalacji, czy może być gdzieś błąd w schemacie?

 

przekaźniki Meriva.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

85 jest masowany przez sterownik.

86 jest zasilane dziwniw bo jak widzę to z aku i przez bezpiecznik F15 od przekaźnika głównego

30 jest zasilany z bezpiecznika 

87 idzie na pompę

 

2021-07-09_190725.png

2021-07-09_191111.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrev2222

Zrobiłem kolejne pomiary i ewidentnie na pinie 86 pompy paliwa jest masa, sprawdzone kontrolką 5W. Sterownik może robić zwarcie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze pytanie jeszcze o jakim silniku piszemy.

Ja podaję Z13DT

Według schematu ten pin jest zasilany z bezpiecznika F15

Sprawdziłeś go?On dostaje prąd po zadzialniu przekaźnika głownego z pinu 87

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności