Gość andrev2222 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Tak jak w tytule poszukuję schematu elektrycznego elektroniki silnika i opisu bezpieczników, i przekaźników do Merivy jak z tematu. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Opel Tis 2000 Auto-Elektro nr 83 i 84 Meriva sam naprawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrev2222 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 To może jeśli ktoś ma dostęp, podpowie który przekaźnik odpowiada za kod błędu P1625- opisany jako przekaźnik główny i który bezpiecznik zasila ten przekaźnik?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 (edytowane) A czytać post wyżej potrafisz? Kurde, ja nie potrafię......naprawdę nie będę sobie głowy zaprzątał merivą, jak mam na rozkładzie dwie astry. Pany do was pytanie. Kto widział mery A w sedanie???? I to z 2,0 16V? I to 130KM? I pewnie w klekocie?? Autor - postaraj się. Edytowane 7 Lipca 2021 przez ja37   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 Popraw profil bo wszystko poleci w kosz. Zaciski 4, 6, 80 w złączu X88 Oraz 5 w złączu X89   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrev2222 Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 Profilu nie zaktualizowałem wcześniej, ale już poprawione. Są dwa jednakowe przekaźniki od sterowania silnikiem i od pompy paliwa w zbiorniku, błąd dotyczy najprawdopodobniej przekaźnika pompy, bo bez niego, zostaje identyczny błąd, natomiast po wyjęciu przekaźnika sterowania silnikiem pojawia się dodatkowy. Przekaźniki mostkują piny 30 i 87, natomiast 86 i 85 są sterujące. W przekaźniku górnym od sterowania silnikiem wszystko jest ok, po wyjęciu na pinie 30 i jednym sterującym 86 jest napięcie, tak jak podpowiada schemat, po zadziałaniu tego przekaźnika powinno pojawić się napięcie na pinie 86 przekaźnika pompy. W samochodzie na pinie 86 pompy jest stały minus. Czy to świadczy o uszkodzeniu instalacji, czy może być gdzieś błąd w schemacie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 85 jest masowany przez sterownik. 86 jest zasilane dziwniw bo jak widzę to z aku i przez bezpiecznik F15 od przekaźnika głównego 30 jest zasilany z bezpiecznika 87 idzie na pompę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrev2222 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Zrobiłem kolejne pomiary i ewidentnie na pinie 86 pompy paliwa jest masa, sprawdzone kontrolką 5W. Sterownik może robić zwarcie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Po pierwsze pytanie jeszcze o jakim silniku piszemy. Ja podaję Z13DT Według schematu ten pin jest zasilany z bezpiecznika F15 Sprawdziłeś go?On dostaje prąd po zadzialniu przekaźnika głownego z pinu 87   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrev2222 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Jutro wszystko przetestuję, posprawdzam i zdam relację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.