Skocz do zawartości

Szukam dobrego mechanika


Gość Aga

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, szukam dobrego mechanika znającego się na oplach z łodzi. Chyba, że Miłośnicy Opla coś podpowiedza, doradzą bo mechanicy powymieniaja mi niedługo wszystko i nadal nic. Postaram się Wam to opisać. Mam Opla Vectry C 2.2dti GTS 2003 z przebiegiem 160tys. Zaczęło się od turbiny (wymieniłam) rozwaliło klapy (zrobione, wyczyszczony kolektor z sadzy czy co tam jest), po tych wymianach, naprawach niby wszystko było ok ale miałam wrażenie, że jest dużo słabsza (lubię żwawo jeździć), pojechałam tam gdzie robili turbinę żeby ją ustawili tak jak była a nie skręcili na maksa żeby za szybko się nie rozsypała. Niby pomierzona i ustawiona jak ma być, po paru tygodniach rozsypał się zawór EGR, wymieniłam ale po naprawie jak auto się rozgrzało na dłuższej prostej zaczął przerywać ale nie za każdym razem. (Przerwał.... jechał....po chwili przerwał... jechał) więc zaślepilam EGR z emulatorem teraz jest tak, że słabo startuje, na 2 dopóki nie ma powyżej 2tys nie reaguje na gaz dopiero powyżej 2tys startuje, a dalej to już jej cisnę i nie sprawdzalam ale i tak przy równej jeździe ok100km/h poszarpuje. Aha dodam jeszcze, że auto nie kopci, odpala bez problemu, nie ma błędów, ma katalizator. Sorry za opis :) kobieta napisała po swojemu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinałaś pod komputer?

Te rozwalone klapy nie wpadły czasem do cylindrów?

W jaki sposób zrobione są?

Wymienione czy wywalone i wyprogramowane?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer nie ma błędów, klapy były wymienione. Przy zaślepieniu EGR klapy zostały i nie byl wyprogramowany po to jest ten emulator o którym pisałam. Czy nie wpadły do cylindrów hmmm nikt nie sprawdzał. Silnik pracuje rowniutko. Podciśnienia na które jest taka czuła miałam sprawdzane dymem i jest ok. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal emulator i zrób podkładkę pod EGR z mniejszym przepływem spalin do kolektora ssącego jakieś 40-60%. Wywierć ze dwa czy trzy otwory wiertłem 8mm w podkładce. Ja tak zrobiłem w 1.9CDTI i nie było żadnych poszarpywań przy dodawaniu/puszczaniu gazu czy przy zmianie biegów. Nie wiem na ile w tym prawdy, ale znalazłem na innym forum, że była jakaś akcja na ograniczenie przepływu spalin poprzez taką podkładkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności