Skocz do zawartości

Meriva A tuleja wahacza przedniego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie. Czy istnieje do Merivy A tuleja wahacza przedniego ale cała pełna nie poliuretanowa tylko zwykła ? Przeszukalem net i widzę tylko do VW Skoda itd A do opla nie. W Golfinie miałem taką 10 lat i jak go sprzedawałem to nadal była dobra. Wymienialo sie tylko sworzen bo on częściej padał ale to szybką i łatwa wymiana bez wyciągania wahacza. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej szukać po nr części które znajdziesz tu:-  https://opel.7zap.com/pl/car/x03/k/0/18-0/

A części jest to wyboru do koloru dla przykładu tutaj - https://www.euautoczesci.pl/czesc/oen/93188302

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tomasz1981 napisał:

Czy istnieje do Merivy A tuleja wahacza przedniego ale cała pełna nie poliuretanowa tylko zwykła

Są dwie. O której piszesz.

Tuleja z przodu czy tylna 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Os przednia. Tuleja tylnia ta co jest wtłaczana bez śrub. Poniżej zdjęcie o jaką mi chodzi. Tylko ta jest z wycięciami. Wolałbym pełna zalana. Będzie sztywniej ale dłużej wytrzyma. 

tuleja.jpg.0e44eff9013b88506a18ddadcd229472.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te tuleje co pokazujesz to są w połowie zalane jak oryginał. Ja szukam pełnych które są znacznie trwalsze ale nie pouliretanowe  Dzięki temu wymieniasz sam sworzeń co dwa lata i jest gitara. Tak wymieniłem już wahacze właśnie na SRL rok temu ale już zaczyna coś stukać. Trzy lata temu wymieniłem całe wahacze Delphi pasowały idealnie ale wytrzymały dwa lata i padła właśnie tuleja. Rok temu SRL i też coś styka. No i jeden wahacz za cholere nie chciał wejść trzeba było go spora siła. Pół centymetra brakowało aby wszedł ale jakoś dało radę. Dlatego chciałem teraz zreanimować te Delphi tzn wymienic tuleje i sworznie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Tomasz1981 napisał:

Tak wymieniłem już wahacze właśnie na SRL rok temu ale już zaczyna coś stukać.

A sprawdzałeś drążek stabilizatora lub najczęstszy powód to listwa zębata w maglownicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, adam1954 napisał:

Drążki są spoko były razem wymieniane. Maglownica oczywiście do wymiany lub regeneracja jak co roku. Jest wybita dość mocno. Sporo robie kilometrów rocznie. Skocze jeszcze na szarpaki. Stukanie słychać ewidentnie z prawej strony. Jak ręcznie szarpie kolo to tez słychać takie stukanie. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z prawej strony jest tulejka łożyskująca maglownicę.

Na szarpakach może nie wykryć.

Trzeba lekko odciążyć auto ( dźwignąć trochę do góry ) , kierownicą skręcić do oporu w lewo aby listwa maglownicy wysunąła się max w prawo.

Chwycić za listwę przez gumową harmonijkę i szarpać góra -dół

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności