Skocz do zawartości

Tryb awaryjny


Gość Basiamroczek
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Gość Basiamroczek,

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Basiamroczek

Witam , 

zacznę od tego, ze opiszę problem swoimi słowami bo nie znam tych wszystkich określeń. Opel Antara 3.2 v6 benzyna . Około 2mce temu pojawiły się 3 kontroli , dwie od trakcji i jedna zjazd z góry . Auto weszło w tryb awaryjny , max prędkość 120/h i strasznie go mulilo. Kolejny etapem było to, ze nie chciał przyspieszać , dopiero po kilku minutach dostawał kopa , ale każde zatrzymywanie się było niestety tym, ze włączając się do ruchu musiałam poczekać aż będzie pusto , żeby powoli wjechać . Kolejnym i ostatecznym etapem jest to, ze pedał gazu nie reaguje. Może być wciśnięte na maxa , ale prędkość max 10h czyli się toczy i obroty na poziomie 1tys , nie wiem czy ma to coś wspólnego ale nie mam żadnych świateł stopu a były . Tu może czujnik pod pedałem gazu , albo powiązane z tym wszystkim. Był już u dwóch mechaników, żaden nie wie co to może być . Błędy które występują to P0017, P008. 
bede wdzięczna za pomoc . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Basiamroczek

Nie , nie mogli się przebić żeby wejść w parametry . Obstawiali czujnik rozrządu albo cały sterownik i na tym się skończyło , a nie wymienią bo później trzeba to skalibrować 

4 minuty temu, adam1954 napisał:

Rozrząd mechanicy sprawdzali?

Czy nie przeskoczył

2022-01-10_203310.png

Dodam jeszcze, ze obstawiali przepustnice bo pokazywał się błąd dot przepustnicy , ale stwierdzili  ze jest czysta 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mechanik nie wymieni czujnika bo trzeba go adoptować to nie ufał bym w jego diagnozy. Poszukaj kogoś kto ogarnia diagnostykę . A żeby sprawdzić rozrząd nie trzeba się przebijać i wchodzić w parametry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Basiamroczek

A masz kogoś w okolicy Wawy ? Tam się może doczłapię lub wezmę lawetę . A czy pedał gazu który nie reaguje tez może mieć coś wspólnego z rozrządem ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już za dużo elektroniki i Oczujnikowanie żeby zgadywać.  Błąd który się wyświetlił może oznaczać czujnik za 50 zł, jak i rozrząd za kilka papci w skrajnym przypadku , 

https://www.olx.pl/d/oferta/diagnostyka-mdi-2-tech-2-opel-car-pass-CID619-IDD6YZc.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Basiamroczek

Zdaje sobie z tego sprawę, ze wymiana rozrządu to koszt z 4 koła , bo łańcuchy jak się rozciągną to dupa :( , ale może być to czujnik . Masz może namiar na tego pana ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności